|
|||
|
|||
he polijster kees hoe gaat het met mijn c2 wielen glimmen ze al een beetje of niet! voor de rest succes met je polijst service.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha dat klopt wel een beetje ja, maar ze zijn wel echt goed gelukt. Doen niet veel onder voor de proffesionele polijsters |
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt die velgen ook te koop gehad op marktplaats, klopt dat ????? Haha dat klopt wel een beetje ja ?? je hebt ze in de zon genomen
Last edited by fire and ice vr6 : 02-01-2006 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Desalniettemin glimmen ze toch zeker wel, kijk dan naar het gedeelte waar de zon niet al te fel op schijnt! Zien er zeker wel goed uit! Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt idd, maar niet veel serieuze interesse en veel koopjesjagers. Zal wel eens foto maken zonder zon |
|
|||
|
|||
Lukt het met de randen kees
|
|||
|
|||
Jaja, ik heb vorige week ook 2 setjes bij Kees gebracht, hij hoeft zich iig niet te vervelen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ook weer 4 bbs rs randen voor hem. Moeten ook even gepolijst worden
|
|||
|
|||
zou iemand hier gepolijste rs4 velgen onder kunnen shoppen is 17" rs4
|
|
||||
|
||||
Waar blijven die resultaten?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Hoe staat het eigenlijk met die Cosmics van Peppie? Ze zijn ooit van mij geweest en ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij is ie daar mee opgehouden omdat ze gestraald waren en hij de putjes er niet uit kreeg |
|
|||
|
|||
Quote:
nee hoor ze zijn bijna klaar
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben erg benieuwd Kees. En Peppie ook wel denk ik. |
|
||||
|
||||
Was ze al bijna vergeten....
|
|
||||
|
||||
Ben ook aan setje cosmics bezig maar merk wel dat magnesium zachter is dan alu, en de cosmics zijn wel voor een groot deel machinaal te doen...
normaal deed ik tot 1000 schuren en dan zachte borstel en kreeg ze vrij goed, (btje krasjes nog) nu heb ik geprobeerd tot 400 en dan harde borstel en dan zachte maar krijg t niet zo heel mooi.. nu dus maar tot 1000 en dan harde+ zachte Ik weet er zijn heel veel topics over polijsten, maar in geen enkele staat nu precies hoe en wat en waar je op moet letten en welke handige tips en trucs er zijn, ook mbt machinale keuze.. zou wel leuke zijn als de pro's ons hierin een beetje hielpen, ik weet het blijft een tijdrovende klus die niet iedereen gaat doen en daarom hoeven zij dus hiervan geen concurrentie te verwachten neem ik aan...
|
|||
|
|||
heeft polijster kees mijn mail ontvangen
|
|
|||
|
|||
Kees bedankt.
Hier het eindresultaat van de bbs rm 002 et 33. Zitten nu 7j randen op met gouden boutjes en logo. Jammer genoeg heb ik dezen net verkocht aan een maat. Omdat ik een setje bbs rs op de kop heb getikt.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier staat een verhaaltje over polijsten. Misschien heb je er wat aan: http://www.corrado-club.nl/index.php?actie=doc&id=25 .
|
||||
|
||||
http://www.home.zonnet.nl/pjmclaass...handleiding.htm
*edit : is hetzelfde... (had de link nog gekopieerd, omdat iemand mij vroeg naar polijsten...)*
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 11-03-2006 at 15:11. |