|
||||
|
||||
Alle jetta's 1 met foto's op een rij
ik wil bij deze een topic starten waarin alle jetta's type 1 van mede forumleden middels een foto worden voorgesteld om zo 1 overzicht te krijgen van wat er aan jetta's 1 in nederland en belgie rond rijd
Ik zal zelf aftrappen met de mijne |
|
||||
|
||||
Last edited by heineken787 : 31-12-2005 at 10:42. |
|
||||
|
||||
specs: - 1.3 met 4x36mm CBR carbs - 8j verbreed staal met 185-50-14 (wintervelgen) - 8j ally cat met 175-50-13 (zomerseizoen) - supersport schroefset - corrado voorstoelen + sleden |
|
|||
|
|||
dit is de mijne !
1600 benzine 3traps automaat originele GL uitvoering p.s: eventueel te koop |
|
||||
|
||||
kep nog ff geen fatsoenlijke fotoshoot gemaakt, dus maar even met dit doen:
|
|
||||
|
||||
Zien er allemaal goed uit.
Meer Meer Meer..................!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Dit is mijn oude jetta 1. Rijd als het goed is nog steeds rond in nederland/belgie.
|
||||
|
||||
Nou fruit dan maar.
Proef passing van de G60. Dit om te kunnen zien wat er aangepast moet worden voor de vrijligging van de multiriem De verbrede kevervelgen die er straks opkomen. Hier onder de 1500 motor waar hij mee naar de RDW gaat om hem om te keuren naar Automaat. (ja, er zit nog een schakelbak aan vast. Moet eerst naar de APK.) Straks komt de G60 met automaat erin.
|
||||
|
||||
Mijn Sletta:
Nog iemand meer een Jetta MK1 Diesel?
|
||||
|
||||
hier is mijn jetta dan bijna ori GLS van 1980
|
||||
|
||||
de sletta van het forum.. maar hier zoals ik ermee rond reed ..
[nieuwe eigenaar staat bovenaan] http://www.volksforum.com/albums/fi...51_original.jpg
|
||||
|
||||
Quote:
Geil |
|
||||
|
||||
jetta mk1 '82 zijn jetta zo uit me hoofd 1.5 automaat. 21.000 km 3de eigenaar alle boekjes erbij. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de jetta van bic mac mark
|
||||
|
||||
? zoiets? |
|
||||
|
||||
Hoe die origineel was in WOLFSBURG en die ander is van m'n collega |
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet wel even zeggen dat deze wielen er erg mooi bij staan. Hoe ver is deze slet verlaagd? |
|
||||
|
||||
Hij gaat goed !
Meer foto's a.u.b ! Of zijn dit alle Jetta's al op een rij ? |
|
||||
|
||||
binnenkort komt er een v-maxx regelbaar eronder en 14" staal GTI in de maten 7&8J met 195/45 voor en 215/45 achter kwijl maar op die km's