#21
|
||||
|
||||
Quote:
dat is idd een vaststaand feit, niets tegen in te brengen. |
#22
|
||||
|
||||
dat is zeker zo, ook de polo 6n2 schijnt echt een drama te zijn wat motorstoringen en motorische defecten betreft!
vroegah, toen vw's nog door échte duitsers werden gemaakt.....
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Die beste man Lopez heeft zo ontzettend veel bezuinigd op het plaatwerk bij GM dat de gehele claimadministratie overuren is gaan draaien. Schijnbaar vond VW dat niet erg en hebben ze hem toen maar gehaald. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
vooral Ferdinand Piech, de big-boss van VW in de jaren 90 was gecharmeerd van het werk van Lopez bij Opel, en dat terwijl die Piech, zoals hij van zichzelf zegt/zei een grote qualiteitsfanaat is, wat ook wel zo is, getuige zijn werk bij Audi, maar begrijpen doe ik et niet |
#25
|
|||
|
|||
ik heb toennet me wielkuipen, bodem en dorpels kompleet gereinigd en getectyleerd enz. en er was absoluut nergens rottigheid te vinden en zelfs geen klein pitje roest.
maar ik ben het er ook mee eens dat dat idd met het onderhoud te maken heeft. ik d8 dat mijn golfje bijv schoon was maar toen ik de plastic kappen uit de wielkuipen haalde kwam er flink wat modder tevoorschijn, ik heb dat nu allemaal weggehaald en volledig schoongemaakt. dit zijn wel punten die je bij moet houden en regelmatig schoonmaken. |
#26
|
|||
|
|||
ik ben vorige week nog op de brug geweest met me mk3 en heb eigenlijk nergens roest gezien
|
#27
|
|||
|
|||
Mijn golf III bj '97, ingeschreven '98 heeft al een klein plekje
aan de voorruit... |
#28
|
|||
|
|||
Die van mij is aan vervangen ivm roest: voorschermen L&R, motorkap, dorpels L&R, achterklep, en nieuwe stukken in het achterscherm L&R en de auto is van 94 (highline vr6)
|
#29
|
||||
|
||||
ben net terug uit zweden...
meer rotte mk3's gezien dan rotte mk2's.. mk2's zien er over het algemeen beter uit dan de mk3's die daar rondrijden.. deuren, wielranden kofferklep enz alles verrot.. de eerste astra's zie je daar niet eens meer omdat ze al weg zijn.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#30
|
|||
|
|||
Quote:
WTF? heeft die dan ooit effe in een kettingbotsing ofzo gezeten? |
#31
|
|||
|
|||
Quote:
er was nooit wat aangedaan gewoon slecht onderhoud van de vorige eigennaar. veren en dempers, schijven, blokken, versnellingsbak, interieur, lagers V&A en wat is nog niet vervangen das het blok. en alles wat ik vervangen hebt is nieuw en geen gebruikte onderdelen. maare inmiddels wordt het weer een mooi autotje. |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
|
#33
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb beide auto's gehad misschien niet helemaal een redelijk vergelijk maar ik heb een witte astra gehad,bouwjaar 1992.dus echt een probleemgeval.2 keer met de apk laswerk gehad.eerst de balken onder de auto.de tweede keer de achterschermen. de golf,bouwjaar 1995 had alleen roest aan de deur.zat een deur die na een schade gevalletje vervangen was.verder weinig last mee gehad.niet op de achterklep o.i.d. de derde is een 92 golf van mijn achterneefje beter bekend als progolf deze was qua carrossorie echt nog staalhard |
#34
|
||||
|
||||
ik zal je dit zeggen...
ten eerste opels die hebben al roest in de showroom. ten tweede een golf roest alleen heftig als je hem slecht onderhoud zoals elke wagen. iedere avond lekker warm binnezetten en je hebt deceniua plezier zonder te kloten. ik heb een 93 gti. en het enig waar hij rot is de achterklep onde rhet raam. dit lag echter aan het raam zelf, daarom heeft vw ik geloof vanaf middne 90 andere ramen ontworpen. voor de rest zie niet vaak een rotte mk3 |
#35
|
||||
|
||||
ik woon in een straal van 15 km van de 2 grootste vw slopers.. de golf 3 is gewoon weg de slechtste van de 5
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |