|
|||
|
|||
80mm rondom verlagen op polo 2f coupé
ik had vroeger mijn polo coupe een 5 a6cm verlaagd en dat gind goed maar zou hem nog iets lager willen zetten nu. iemand ervaring met -80mm rondom? op 13 of 14ers ?want bij die -6set kwam draagarmen of cardannen als soms tegen de carroserie bij inveren.
alvast bedankt hans |
|
||||
|
||||
Gebruik de zoekfunctie eens. Hier zijn al meerdere topics over.
|
||||
|
||||
niet doen!!!! alles rijdt je stuk met 80mm rondom zonder schroefset..
accuubak gaat eraan stuurstangen gaan eraan. alles gaat rotten en weg is je polo.. schroefset is een must als je zo laag wilt gaan. 80mm en 13ers is zowat op de grond.... ik heb het zelf gehad met m,n genesis en die was rijp voor de sloop na verlaging van alloy veren en poten.... |
|
|||
|
|||
Quote:
zoiets had ik al gedacht spijtig genoeg |
|
|||
|
|||
misschien begrijp ik et verkeerd maar als je 8cm verlaagd met een vaste verlagingset of met een schroefset... het blijft toch even laag?
Dus de schade is dan toch ook gelijk?
|
||||
|
||||
dat zie je verkeerd dus waarschijnlijk heb je geen schroefset.
bij een schroefset is de aansluiting van de stuurstang lager gelast zodat je dus dieper kunt gaan met je bolide.. en je niks raakt op de laagste stand het heeft natuurlijk niet voor niets zo,n dure prijs tenminste kw wat ik heb |
|
||||
|
||||
wil je de kosten drukken en geen schroefset maar toch laag dan zul je zelf je aansluiting lager moeten lassen.
heb het zelf nog nooit gedaan maar volgens mij is dat redelijk te doen.. al zou het misschien wel apk afkeur zijn! |
|
|||
|
|||
kijk dat wist ik dus niet idd
thnx voor de uitleg!
|
|||
|
|||
ik las net dit topic over het lassen van het stuurstang lager,ik vindt dit wel interressant om te weten omdat ik namelijk zelf altijd met een 8cm verlagingsset gereden heb en nu er weer een onder heb zitten onder m'n polo2 steilhecke,ik heb hier nog nooit geen problemen mee gehad,misschien ben ik altijd wel erg voorzichtig geweest bij elk hobbeltje of kuiltje,heb je hier misschien een foto van???over dat las gebeuren?
GR.Ferdi |
|
||||
|
||||
vriend van me heeft ook 80mm rondom op zijn polo 2 coupe.. nergens dol mee hoor. zal dit ook niet een beetje afhankelijk zijn van het setje? als je een veren + dempers setje koopt kun je er toch wel vanuit gaan dat er over nagedacht is door de fabrikant.
maar zoals michiel al zei.. over dit onderwerp zijn al genoeg topics.. ff de search proberen.
|
||||
|
||||
de mijne is ook 80 verlaagt
het is een 2 classic uit 84 niet met schroefset maar gewoon vast en ik heb nergens last van assen niet stuurstang ed ook niet zit overal nog genoeg ruimte tussen hij staat op 13'' en heb eigenlijk bijna geen problemen met drempels ed