|
||||
|
||||
de VELGEN PHOTOSHOP VERZOEKJES thread
Vandaag nieuwe wielen gekocht
6x15 ET38, moet nog banden kopen en adapters en dan klaar om te passen. Bandenmaar wil ik dan 135-70-15 hebben (komen van een kever). Wie kan deze wielen onder mijn WOB shoppen ?
|
||||
|
||||
Dat kan ik niet helaas...............maar eh...........wat is de bedoeling met die RM's ???? Verkopen ?? Zoja, prijs ??
Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
BBS gaan zeker niet in de verkoop, zijn niet alledaagse RM's... RM025 is dit, weet niet eens onder welke auto ze ooit verkocht zijn.
Valt me wel tegen van je dat je die marsrode golf 1 gti niet ziet staan
|
||||
|
||||
komt ie dan hè
|
||||
|
||||
Thanx
Wielen geven niet echt het gewenste resultaat Zou het meer tot zijn recht komen onder mijn witte met dunne bumpers?
|
||||
|
||||
Quote:
Zolang je niet te hard en alleen rechtuit rijd zal het wel goed gaan
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
toch meer voor de ouwe school look.
|
||||
|
||||
Maar jij heb hem verlaagd
Denk dat ze onder die witte gaan en toch weer de BBS onder de GTI Staat erg leuk icm 40mm verlagen, witte knipperlichten aan de zijkant (rood/zwarte lampen zitten er al in), Bonrath grill en enkele wisser en dan is wel mooi.
|
|||
|
|||
Photoshop verzoek : G60 Seberings
Ik heb vandaag g60 seberings gekocht.
Nu ga ik deze wer netjes schuren en spuiten, enkelt twijfel ik nog over de kleur. Origineel grijs matzwart lakzwart met het kleine buitenrandje in het rood. Zijn er misschien mensen hier die dit voor mij kunnen shoppen? Ben zelf namelijk HEEL erg onhandig met `dit soort dingen... Betere foto dan dit heb ik niet van de auto. foto van seberings: |
|
||||
|
||||
Sebrings
|
|||
|
|||
Nu nog iemand die goed kan shoppen.... |
|
||||
|
||||
Quote:
vooruit dan...heb alleen niet je eige golf gebruikt ps: zag m nog staan...troosteloos bij je werk voor, maar t beloofd wat, goodluck (enig idee waar "onze" caddy 1 is gebleven trouwens?) |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Jaap, ik stoorde me er al aan bij het "te koop gevraagd" topic.
|
||||
|
||||
Het is redelijk gelukt. Als je de wielen nog in een andere kleur wilt hebben hoor ik het wel.
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks, en waar hij precies gebleven is weet ik niet. Dacht de kanten van brabant op. Heb eigenlijk het kenteken niet meer gecontroleerd of hij nog bestond, hij zou hem helemaal aan gaan pakken toen. @Breadfan: Thanks, en sorry voor de spelfout. Als je de velgen op de eerst geplaatste shop misschien een keer zwart kan maken en eentje met een roodrandje , krijg je van mij een biertje of patatje op een meeting waar wij beiden zijn. |
|
||||
|
||||
Alstu:
|
|||
|
|||
Thanks, maar zoals de rest al zei ga ik toch maar voor het origineel.
EVengoed biertje verdient jij. |
|
||||
|
||||
Origineel grijs staat het best
Mijn mening.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben het met de rest eens. De kleuren komen anders niet echt terug in de rest van de auto. Ik ga de mijne wel zwart doen met een rode rand, maar dat komt verder ook genoeg terug. En doe me maar een cola of 'n frietje.