![]() |
|
|||
|
|||
![]() weet er iemand nog goede sloperijen in de buurt van brabant en omgeving?
ga een dezer dagen ff een aantal sloperijen langs, zoek een paar goede met veel golf 1 eigenlijk... Last edited by MellyVille : 22-01-2007 at 20:08. |
|
||||
|
||||
![]() Suc6, in Dongen zit Mosselaar, daar varieert het vaak. Alle golfjes 1 die er staan zijn meestal al leeggeroofd. Maar men wisselt regelmatig.
|
|
||||
|
||||
![]() In Schijndel zit Mettler, maar da's echt zo'n über cleane alles-volgens-de-(milieu)wetgeving-sloperij, dus ik denk niet dat je er veel kans maakt om iets te "scoren". Ze hebben wel een groot assortiment tweedehands onderdelen, maar ik denk weinig echt aparte dingen...
't Is 't proberen waard iig... 't Is al heeeel lang geleden dat ik daar voor 't laatst ben geweest... Tegenwoordig mag je niet eens het terrein zelf op... ![]() Misschien heeft autobedrijf van der Heijden in Zijtaart ook nog wel wat... :? (iig wel veel kevers ![]() Last edited by vwfreaks.nl : 28-12-2005 at 01:04. |
|
||||
|
||||
![]() ospel interauto..
in veldhoven zit ook een sloop. genaamd de bliek. geldrop de kinderen. en in neunen zit ook een vwsloop.. bavo of zoiets voor golf1 kun je het beste na interauto in ospel maar die kerel is stervens duur.. |
|
||||
|
||||
![]() Wat evilnijntje zegt =precies wat ik wilde zeggen...
maar altijd ff de moeite om te gaan kijken toch!!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga daar alstublieft nooooit naartoe, wat een KUT bedrijf, woon er zelf om de hoek en rij graag door naar HS autoparts in Baarlo, zijn 10 keer beter en goedkoper. Interauto vraagt overal de hoofdprijs voor en hebben er geen kl*te verstand van |
|
||||
|
||||
![]() hij hoeft er toch geen klote verstand van te hebben of wel!! je weet zelf toch wat je zoekt..
dat ie duur is moet ik ook bekennen want hij vraagt echt overal de hoofdprijs voor..maar hij heeft het gelijk die gast... het bedrijf is trouwens geheel te koop met boerderij.... vraagprijs was niet veel daar koop je een mooi huisje voor.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me toch wel makkelijk als je weet wat je sloopt en verkoopt. ben er een keer voor een 16V kabelboom wezen kijken, vraagt hij er ten eerste 100 euro voor, ten tweede kun je in een berg spaghetti ,waar heel Italie een jaar van kan vreten, gaan zoeken wat nu eigenlijk de juiste kabelboom is ![]() Mij zie je er iig niet al was het laatste sloop op aarde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() www.maresia.nlzit wel in kaatsheuvel maar via de website kun je ze mailen dan weet je iig of ze het wel of niet voor je hebben en of het waard is om erheen te rijden.
|