|
||||
|
||||
Centrale vergrendeling
Wil graag centrale vergrendeling in mijn cabrio. Ben al eens bezig geweest met een origineel VW setje, op vacuum, maar die krijg ik niet passend in de deuren van de cabrio....
Nu ben ik ff aan het rondneuzen voor een "universeel" setje, En kom setjes tegen op bijv. ebay voor 20 euro, tot setjes van bijvoorbeel in.pro van 99 euro... Is nogal een verschil. Hoef er geen afstandsbediening of iets dergelijks bij. Alleen 2 motoren, stukkie kabelboom, relais en wat inbouw materiaal. iemand ervaring met bepaalde setjes? In de deur van een golf 1 cabrio is niet zo heel veel ruimte namelijk.......en wil er best iets voor betalen, maar het verschil tussen 20 en 100 euro is nogal een beetje groot.....
|
||||
|
||||
Kijk eens op conrad.nl.
|
||||
|
||||
gvb autoparts in den haag heeft goeie voor weinig
mooie auto wouter |
|
||||
|
||||
In mijn cabrio zitten conrad-motoren. In mijn vorige cabrio zaten ook conrad-motoren. Nooit geen problemen mee gehad.
Jammer dat ze bij conrad dat complete setje van € 17,50 niet meer hebben. Laatst voor de cabrio van mijn schoonzus een setje bij Dolf van Eijk gekocht. Iets van 8 euro per stuk. Volgens mij komen al die cv-motoren uit de zelfde chinese fabriek.
|
|||
|
|||
bijna bij elke automaterialen winkel kan je die pompjes kopen
geloof iets van 10tje per stuk kan je zo aansluiten geen relai nodig niks Plus op Plus is open Plus op min is dicht en klaar |
|
|||
|
|||
heb zelf een set van een audi met afstandsbedining heb nog wel een paar [2dus] motortjes liggen
|
|
||||
|
||||
Cv
Hey Christiaan, bedenk wel dat als je geen afstandbedienig wilt je twee 5 draads motoren nodig hebt, ze moeten dan ook aansturend zijn, zeker de bestuurdersdeur, anders gaat de andere niet mee. Voor de achterklep bestaat niets, enige wat je kunt doen is een opener monteren en het slot uitsluiten, kan dan op een knop op het dash of zoiets
Succes Huibert |
|
||||
|
||||
Komt goed chris, knallen we er ook wel ff samen in
|
||||
|
||||
setje met afstandsbediening? zoja? welke (link)
thx |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik nu met mijn vraag door dit topic heen kom, maar nu ik dit lees heb ik eigenlijk ook een vraag. Ik heb namelijk sinds een paar maanden een golf 2, en daar zat ook een CV in met afstandsbediening. Maar omdat bij de vorige eigenaar de afstandsbediening gesneuveld was hebben ze de CV losgegooid.
Ik kan dus de motortjes die er nu in zitten (maar niet aangesloten) niet zomaar weer aansluiten en dan zonder afstandsbediening gebruiken. Dat de deuren tegelijk opengaan bij het openen van 1 deur met de sleutel zeg maar?? En toch een afstandsbediening kopen lijkt me ook niet echt mogelijk, of zit ik er nu naast? |
|
||||
|
||||
@Jerome, heb je alleen cv, of hangt er ook een alarm achter?
Ik ga namelijk binnenkort de deuren toch openhalen/verbouwen voor de chrome klinken, en zet er dan meteen cv in. Wil er toch nog een keer een wat beter alarm inzetten, en dan zit de cv er vast in, de boel ligt dan toch open.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb alleen cv, zonder alarm. Maar op dit moment doet ie het dus niet, aangezien de vorige eigenaar alles losgegooid heeft. Ik heb het deurpaneel aan de bestuurderskant losgehad, en daar zat wel een pompje, maar ik heb verder niet gekeken hoe ik de boel weer kan aansluiten. ik wist namelijk niet hoe het precies werkte, en nog geen tijd gehad / gemaakt om het uit te zoeken. Dus ik weet ook niet of ik alleen met die pompjes gewone cv kan maken, zonder afstandsbediening. |