|
||||
|
||||
leuk setje velgen op de kop getikt
had ze al een paar x zien liggen en heb ze vandaag toch maar meegenomen.
audi A8 velgen, 7x16 et 42, gesmede velgen. ze zullen zeker enorm glimmen als ze gepolijst zijn! alle 4 zonder stoeprandschade of wat er ook mee mis kan gaan. ze zijn helemaal nieuw! moet alleen de gaten omlaten boren en een paar deksels fixen.
|
||||
|
||||
Funny! Weet je welk merk het is?
|
||||
|
||||
audi A8
|
||||
|
||||
wel stoer !
|
||||
|
||||
idd, zien er goed uit.
Deksels vind ik zelf wat minder bij die wielen, zeker als het deksels zijn die het gat helemaal afdichten, past dan niet meer bij de wielen vind ik. Of misschien standaard deksels, wat zitten hier voor een deksels op normaal gesproken?
|
||||
|
||||
de linker is hoe hij er origineel met deksel uitziet.
vind het zelf niet echt mooi, maak er wel aluminium deksel voor, glim glim
|
||||
|
||||
vind zonder deksels stoerder !
|
||||
|
||||
ja maar dan heb ik straks 9 gaten erin zitten.
of ik moet ze dicht laten lassen. maar dat was volgens sixpack niet echt een strakplan vanwegen de verschillende alu samenstellingen.
|
||||
|
||||
das ook weer waar... en adapters ?
|
||||
|
||||
als ze erzijn van 1,5 centimeter, dan kom ik precies uit op et 27.
maar dat gaat niet lukken vanwegen het feit dat het steek 5x112 is. 1 gat overlapt een ander.
|
||||
|
||||
das dan erg jammer maar tis niet anders....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hoeft toch niet perse?? Als het fatsoenlijke adapters zijn lijkt mij dat de bouten waarmee de adapter zelf vast zit, precies tussen de andere in zitten.
|
||||
|
||||
het is al voor elkaar!
|
|
||||
|
||||
En hoe heb je het nu gedaan? DIchtgelast en nieuwe gaten geboord?
|
|
||||
|
||||
ja ik heb 1 gat dicht gelast vanwegen het feit dat als ik er 4x100 in zou boren 1 gaat het andere gat zou overlappen.
daarna heb er steek 4x100 in geboord. ze zijn eventueel tekoop, mijn vriendin vind er niks aan. dus ga ik weer opzoek naar wat anders |
|
||||
|
||||
pffffff....vrouwen...gelukkig ben ik met een autominded vrouw getrouwd
|
|
||||
|
||||
ze zijn momenteel gepolijst!
|
|
|||
|
|||
Hey die Lenso,
Heb jij die gaten zelf geboord en gelast? Zou je het voor mijn wielen ook kunnen doen, dan heb ik nl geen adapterschijven meer nodig. Ik heb een set BBS RS001 in 8x16 steek 5/112 en dit zou dus naar 4/100 moeten. Ik hoor het wel, Mazzl Constant Polman |
|
||||
|
||||
stuur effe een mailtje naar zelst33@zonnet.nl
|
|
||||
|
||||
Pffff... idd jammer dat ze ze niets aan vind, ik vind ze wel gaaf!!!