|
|||
|
|||
hoe krijgt een mens het voor elkaar?
dit was vrijdag in alkmaar.een dame van middelbare leeftijd rijdt volgas achteruit,en parkeert haar golf 3 bovenop zo'n zwarte kunstof paal.
op de foto is het niet goed te zien hoe schuin hij wel niet staat,omdat ik hem schuin van boven genomen heb.vrouwtje was dusdanig overstuur,dat ik het een beetje lullig vond om uitgebreid foto's te gaan staan maken. schade aan de golf?alleen een deukje in de bodem,verder helemaal niks.verassend,want het gaf een behoorlijke klap.toevallig was ik daar omdat ik net een nieuwe autoradio ging kopen voor mijn "nieuwe" golf 4.het loopt hier nu wel een beetje uit de hand.er staan nu een golf 2,3,en 4 voor de deur. |
|
||||
|
||||
Dat noem je nog eens het puntje op de i zetten :P
Of als puntje bij paaltje komt :P
|
||||
|
||||
Quote:
Precies zoals je het zegt: Quote:
Mooi man! Heb ook een keer zoiets geks mee gemaakt: Mevrouw van jaar of 40 probeert uit te parkeren, en te keren tussen paaltjes. 't was daar niet echt breed (vrachtwagen in de straat, 1 richting etc etc. Op een gegeven moment staat ze dus 100% klem: Achterbumper tegen de gevel, voorbumper net niet tegen de geparkeerde vrachtwagen en links een paal niet niet tegen d'r deur... Met een paar man dus de auto opgetilt en zo naar rechts geschoven..
|
|
||||
|
||||
tering hard gegaan maar wel stevige paaltjes
|
|
||||
|
||||
prachtig, en dan gewoon wegrijden, maar ze bewijst nogmaals dat ze neit kan rijden want ze vergeet hem ook nog en keer in de versnelling te zetten.
|
|
||||
|
||||
typisch mercedes bitch gevalletje
|
||||
|
||||
hahaha wat een gruwelijk lomp wijf in dat filmpje
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Typisch gevalletje van wat de Oosterburen een Keilform Fahrwerk noemen??
Jens
|
||||
|
||||
gewoon rustig even sigretje op roken
|
||||
|
||||
Domme Koe..!!!!