|
||||
|
||||
trouw bus
hey mensen,
24 januari gaat er een tante van me trouwen en nu zijn ze opzoek naar een leuke auto... nu vond ik het wel leuk om ze in een T1 bus te laten trouwen... is er iemand bereid om met zijn of haar bus te rijden voor de fun of tegen een redelijke vergoeding... het is in de buurt van Vlaardingen (zh) heb je interesse laat het dan even weten en zeg wat je er evt voor zou willen hebben... mvg Johan...
|
||||
|
||||
Mail mijn vader maar eens die heeft daar altijd wel zin in ,tegen en redelijke vergoeding.
jkooistra@hetnet.nl |
|
||||
|
||||
ik heb je vader gemaild... bedankt..
|
||||
|
||||
Quote:
Dude, jouw pa is dus 'der alte'...
|
||||
|
||||
ja ik weet het het is een beetje laat maar toch...
hier enkele foto's van de trouwerij... zo dit zijn enkele foto's heb er ook gelijk effe een paar in kleur veranderd...
|
||||
|
||||
Mooi hoor !
Ook wel lache dat der alte nog net ff over de bus heen kijkt
|
||||
|
||||
haha idd...ziet er super uit!
|
|
|||
|
|||
super!
|
|
||||
|
||||
Leuke foto's ,derAlte had het ook helemaal naar zijn zin,hij is sinds kort met de VUT dus tijd zat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie handel dan, alle trouwerijen afgaan met dat ding |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft er al een paar gedaan en vindt het leuk als hij andere mensen een plezier kan doen met zijn bus,hij rekent ook geen idiote gekke prijs ,en hij is ook weer eens een dagje weg van de stichting |
|
||||
|
||||
ja dat is zeker zo...
hij doet het heel erg leuk en is erg gezellig... je zou bijna denken dat ie gerelateerd is met het stel dat gaat trouwen valt zeker niet op dat hij alleen de bus rijd... en hij rekent zeker geen gekke prijzen... we hebben nog een leuk presentje gekocht voor hem en dat zal binnenkort wel door de "bus" vallen... groetjes en nogmaals bedankt Johan...