![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geloof dat t geen probleem moet zijn... Herinner me nog een mooi kiekje van vorig jaar dat er ook een legio aan types 1 naast elkaar stond, volgens mij ook nog eens gesorteerd op type (jetta, golf etc.) Het begint me wel ff flink te jeuken eigenijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als dat doorgaat, wil ik graag een fotosessie van beide GLSjes ![]() niet binnen jouw auto treden, anders mis je je pookknop en pookhoes straks nog ![]() ![]() Kan ze nergens vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee he............ dat wordt met een flinke kater die kant op cruisen aangezien koninginnedag de 29e wordt gehouden.......
Maar eh, ik zal er zijn met mn jetta of ponton.................... |
|
||||
|
||||
![]() 30/04 ?? Damn, dat wordt HEEL erg hard mijn best doen
![]() Ben er toch wel, maar nu wel extra gemotiveerd !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moeilijke keuze ![]() Ben heel benieuwd naar je Ponton, maar je Jetta is ook fraai! ![]() Neem je gewoon een autootje mee, met veel foto's van de ander ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met allebij komen, jij met de ene rijden en iemand anders met de andere ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ik een super goed idee maar wel je handen thuishouden ![]() het groene interieur is idd heel moeilijk te vinden
|
||||
|
||||
![]() ICH BIN DABEI!
Alles is rond en 30 april sta ik er ook te pronken en te kwijlen... |
|
||||
|
||||
![]() A.u.b wel poetsdoeken meenemen,want ik ben niet van plan alle kwijl zelf van mijn auto af te poetsten (he het begint hier ineens te stinken).
Nee zonder dollen ik kijk erg uit om jullie jetta's allemaal eens in het echt te mogen bewonderen en alle eigenaren nu eens in real life te spreken. Moet alleen nog wel even flink door doen komende maanden. Op het programma staan: Andere wielen nog te schuren en polijsten Een "' nieuw" interieur gekocht en moet er ook nog in(zacht dashboard en soort van type 74 retro skay mooier dan wat er nu (ook zwart skay) in zit Dus minder online en meer sleutelen tot dan !!! |
|
||||
|
||||
![]() De mijne krijgt zijn strepen en een supersprintje...
Voor zijn verjaardag (3 maart wordt ie 26) Waarschijnlijk ook nog ff een paar schoonheidsfoutjes onder handen nemen.... |
|
||||
|
||||
![]() Kijk erg uit naar deze meeting.Niet de grootste maar zeker wel een van de beste.
Zeker nu er zo veel jetta 1 eigenaren komen. @Sponze dat met die schoonheidsfoutjes zal wel meevallen denk ik.Zullen vast wel zaken zijn waar je zelf van weet als ik dat nog ooit tegenkom op een sloop ,dan ga ik het vervangen en waarvan anderen niet eens zien of weten dat het nog moet gebeuren.Dat is bij de mijne ook het geval.Een hobby/project-auto is(gelukkig) ook nooit helemaal af.Al zijn het maar hele kleine details. Suc6 met je verdere plannen en met z'n strepen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ik weet dat ze dr zitten ![]() Een ander ziet ze (vaak) niet, maar als je t weet let je er op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker aanwezig met de audi
|
|
||||
|
||||
![]() misschien weer aanwezig met de derby, was wel een succes vorig jaar.
|
||||
|
||||
![]() Ik zal ook eens een keer gaan. Hopen dat het mooier is dan de VW-Mania van afgelopen jaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij helpen aan een paar
goeie hotels en campings in die omgeving? Ben zelf al druk op zoek, maar een goeie tip is natuurlijk nooit weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.kempencampings.be/ 2 campings 17 en 18 liggen op een 30km van zemst.
http://www.inenuitmechelen.be/toeri...ernachten.phtml hotels in mechelen mechelen- zemst een goeie 8 km of het goede hotels en campings zijn weet ik niet, kga niet op 10 km van mijn deur op hotel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je kerel ![]() Zal direct ff kijken ![]() Je zou ook kunnen zeggen:"kom bij ons in de tuin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je graag op klinkertjes slaapt :p denk dat ze daar hier thuis ni zo mee gaan lachen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal tegen die tijd es kijken of één van mijn luchtkoelertjes mee wil naar Mechelen. Vast wel!
![]()