![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb in me auto een 16v kr van golf 2 met spruitstuk van een rocco 16v inclussief voorpijp en eerste demper.
Nu is mijn vraag is er een demper vervangende buis vanaf de rocco demper tot de achterste demper?? wwar dus alle bochten en zo al in zitten? Dit omdat de rocco demper meer vooraan zit dan de gti 1 demper en ik het zonde vind om hem er af te flexxen. Iemand enig idee?? Ik hoor het graag. Greetzzz |
|
|||
|
|||
![]() www.supersprint.it <----uitlaten in alle soorten en maten.
En te leveren bij Ypekramer oa. |
|
||||
|
||||
![]() EPS?
|
||||
|
||||
![]() www.uitlaten.com = EPS
|
|||
|
|||
![]() en wat kost zoiets????
|
|
||||
|
||||
![]() www.skg-carstyling.nl hier hebben ze supersprint.
|
||||
|
||||
![]() Superrrrrrrrrrrsprint!!!
Echt een bruut geluid!!! Probleem is alleen dat ik van een kennis (APK-keurmeester) heb gehoord dat je hem niet meer door de keuring krijgt met een supersprint :s Er schijnt geen keurmerk op te zitten... Maar met een beetje mazzel neem ik er binnenkort wel eentje :p |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er bij ook een supersprint onder liggen geen probleem met de keuring, is alleen erg krap in de tunnel (groep A)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen last van gehad met keuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me een beetje raar, mijn uitlaat heeft ook geen keurmerk... iig niet voor uitlaten. misschien dat hij destijds wel een keurmerk voor steigerpijp heeft gehad, dat weet ik niet :p
|
||||
|
||||
![]() Zolang als een uitlaatsysteem maar gasdicht is ( op uiteinde na nl.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon een complete groupe A auspufffffanlage van supersprint.. en dan wel de edelstalen
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat bedoel
![]() Ik heb het ook alleen maar gehoord... Wat dat betreft ben ik echt een nono hoor ![]() |