![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo moet die eruit zien
![]()
|
|||
|
|||
![]() netjes hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal ff kijken : als ik m heb mag je m zo hebben Derby typeplaatje heb je er wel bij ? |
|
||||
|
||||
![]() helemaal top !!!!!!! als je er 1 hebt liggen voor niks, dit soort dingen worden zeer gewaardeerd!!!!!!!!
heb er een "DerbyLS" plaatje achterop (aan rechter zijde) "volkswagen" staat dus links ![]() allebij de plaatjes met 3 nokjes aan de achterzijde om hem in de klep te drukken alvast bedankt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ik vragen of je zo slim bent geweest om alles op te meten en voldoende foto's te maken voordat je het front verwijderd hebt? Heb dit bij mn passat wel gedaan (zit op dezelfde manier) anders krijg je je auto echt niet meer recht. Was je fronbt rot dan dat ie vervangen moest worden?
|
||||
|
||||
![]() ja dat wel, tig foto's etc etc., maar dit is toch eigenlijk niet nodig (hoewel ik het wel gedaan heb) de "neus" ontzet toch niet zoveel omdat ik de dwarsbalk (waar eerder over gesproken is) laat zitten.
en toen ik het front verwijderde gebeurde er eigenlijk helemaal niks qua ontzetten of iets dergelijks. front was btw goed doorgerot (miste een flink stuk) vandaar dat er een nieuw op moet.
|
||||
|
||||
![]() gaaf project man!.. ziet er echt netjes uit, wat alleen schoonmaken al kan doen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okeej dan, dan zal t op zich wel te doen zijn. Waar ik meer op doelde was dat t front straks misschien te ver voorover of naar achteren gekanteld zit. Maar als je het allemaal netjes uitlijnt op de binnenspatborden links en recht moet het goedkomen. Bij mij is t ff wat anders omdat de dwarsbalk er wel uit gaat en ik geen binnenspatborden meer heb, althans, heb ik wel maar niet meer helemaal ![]()
|
||||
|
||||
![]() oh neej dat is het probleem niet bij me, dat gaat goedkomen, front is er kaarsrecht in te plaatsen, past maar op 1 manier
![]() ![]() ff een lijstje wat er nog moet gebeuren voordat ik hem weg breng - motorkap verwijderen - kofferklep verwijderen bovenste 2 speciaal bewaard voor later ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - motorblok verwijderen - verdere onderdelen in motorruim verwijderen - achteras verwijderen (de fusees, schokdempers etc etc tel ik bij verdere delen ![]() ![]() volgens mij is dit zo het lijstje..........................
|
||||
|
||||
![]() de stand van zaken tot nu toe.............
|
||||
|
||||
![]() iemand tips om de inbussen van de aandrijfassen te lossen (die in de bak gaan)???
die zitten wel zo vast ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() niet
gewoon de assen aan de buitenkant loshalen. centrale moer eraf en het hele zwikkie opzij leggen.
|
|||
|
|||
![]() Met de juiste dop (is geen inbus! maar 12kant xzn), koppen schoonmaken en dop goed er in tikken met hamer, dan moet het zonder problemen los willen.
BTW: schiet lekker op.
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 01-12-2005 at 10:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker weten ????? ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jup is 12 kant.
Wat ik altijd doe bij mijn polotjes is een platte schroevendraaier tussen 1 boutje klemmen,en die tegen t chassis zetten. Dan kun je goed kracht zetten zonder dat alles mee beweegt. Kan wel een keer helpen als t al niet gelukt is. Zit zelf ook bij t vw team brabant. Arno,de broer van johan.... Groeten
|
||||
|
||||
![]() schiet lekker op zo!!
wat zie ik daar trouwens voor oranje dingen op de achtergrond? robots van VW?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Staat mij iets bij dat in oude bouwjaren wel echte inbus is gebruikt, dus het zou kunnen. Verschil is duidelijk te zien.
|
||||
|
||||
![]() Begint nu echt te kriebelen om aan mijn eigen Derby te beginnen.... Eerst de Vespa van m'n vriendin maar eens afmaken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja is echt inbus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn idd 2 robot armen uit de VW fabriek, kan een lasarm etc opgezet worden, zijn compleet met computer etc etc, en zijn te koop ![]() ![]() ![]() ![]()