|
|||
|
|||
he he .. eindelijk ..
Vanmiddag eindelijk eens langs de leerlooier geweest
Het sky zoals door westfalia gebruikt (mosterd geel en licht gewolkt) is er niet meer, maar er is wel sky in bijna exact dezelfde kleur, alleen het 'gewolkte' ontbreekt. Ze hebben het niet op voorraad, maar met een week of 3 á 4 moest het wel leverbaar zijn schatte ze .. kleurnummer (voor het geval dat ik het briefje kwijtraak) is 021-043 Prijs per meter is 24,95 (inc btw) en er komt 22,70 euro aan orderkosten bij. O ja, breedte van de rol is 140cm en 25 meter lang, maar het is per meter te bestellen |
|
||||
|
||||
Eindelijk goed nieuws
Alain,
Bedankt voor de feedback!!! Heb je er wel een 'staaltje' van gezien..? Lijkt het voldoende op de originele stof om erin te investeren, denk je? Nogmaals bedankt voor de moeite. Frank. |
|
||||
|
||||
Mischien is er nog een alternatief...
In Veronica's de grote beurt" van afgelopen vrijdag werd gebruik gemaakt van een bekleder "All-stof". Via Google heb ik mail adres allstof@euronet.nl gevonden maar dat blijkt niet meer te bestaan. Ken iemand dit bedrijf en nog belangrijker heeft d'r iemand contact gegevens van? |
|
||||
|
||||
Frank,
Via google krijg ik onderstaande gegevens terug: ALL-STOFF HAMSTERKOOG 16/A 1822 CC Alkmaar Tel.: 072-5629848 Fax.: 072-5629847 Email: ALLSTOFF@EURONET.NL URL: www.all-stoff.nl Wellicht heb je d'r wat aan. Hans. |
|
||||
|
||||
Quote:
[off-topic] Hallo Hans! Als jij de nieuwe eigenaar bent van deze spijlbus: zou je dan op http://www.spijlbusregister.nl jou gegevens bij deze bus willen laten zetten? Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden over een spijlbustreffen dat in 2006 gaat plaatsvinden. Wellicht vind je deze site ook een regelmatige bezoekje waard. [/off-topic] |
|
||||
|
||||
[QUOTE=vwspijlbus][off-topic]
Hallo Hans! Als jij de nieuwe eigenaar bent van deze spijlbus: zou je dan op http://www.spijlbusregister.nl jou gegevens bij deze bus willen laten zetten? Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden over een spijlbustreffen dat in 2006 gaat plaatsvinden. Done! Nu moet het spijlbusregister nog bijgewerkt worden... Lijkt met leuk zo'n spijlbusbijeenkomst. |
|
||||
|
||||
Quote:
Via All-stoff aan de benodigde meterjes skai leer kunnen komen. |