|
|||
|
|||
Wat ik laatst meemaakte. Ventieldopjes gepolijst luchtfilter opgepompt. Resultaat: trek ik zo maar een porsche BI-turbo eruit voor het stoplicht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
die turbo's zijn jammer genoeg niet te betrouwen heb al andere geprobeert, type groter, maar toen konden m'n 135 bandjes niet meer zo goed volgen, zou 145 een oplossing zijn?? |
|
||||
|
||||
What about a W12 Quad-Turbo?
Ik ken die hokjes, laatst de DAF space-cab er tussen gepropt, de trailer stak maar een klein stukje uit. @ VolkswagenRacing: Stond jij gisteren naast mij? Is drie vrouwen niet teveel? Ik laat uit Japan een doosje bougievonkjes overkomen, volgens de website gaat het koppel van je 1.8 naar de 300 Nm. Op de website staat ook sambal bij. ?????
|
|||
|
|||
Bougievonkjes heb ik uitgeprobeerd,werken perfekt, alleen je moet wel vragen of ze er goede hete sambal bij doen, andershaal je dat koppel niet. 8)
|
|
|||
|
|||
Bougievonkjes, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Alleen wel oppassen met het ontstekingstijdstip, dat moet je vervroegen naar 8 uur, anders blaas je je koppakking eruit.
|
||||
|
||||
en je moet dan niet vergeten een beetje compressie poeder in je cilinders te gooien.
|
||||
|
||||
weet trouwens iemand waar de vul-opening voor de knipperlicht vloeistof zit bij die Pheaton? die van ons knippert veel te langzaam, en nu heb ik gehoord dat je dat kunt bijvullen met red bull
|
|||
|
|||
't is beter voor de kleur om er sinaasappelsap of appelsap in te gooien. Die vulopening is heel makkelijk, gewoon de dop voor de olie eraf draaien, op de boordcomputer even de keuze "knipperlichten' aanvinken en het kan erin.
|
||||
|
||||
????????????????????
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de goeie tip... zal morgen direct ff naar de dealer rijden en hun op de hoogte stellen. Ze konden me eerst niet helpen
|
||||
|
||||
nee sorry man...een jetta 1.
|
|
||||
|
||||
Quote:
8) Hmm ik heb laatst het knipperlichtvloeistofreservoir bijgevuld met sinaasappelsap, maar dat gaf lichtverstrooiing. Had ik er een vruchtvleesfilter voor moeten plaatsen? |
|
|||
|
|||
Dat had gekund, maar je weet wat die dingen kosten voor een Pheaton. Ik geloof dat je de hele set (filter, leidingen, slangklemmen (verguld) en gratis pak sinaasappelsap) voor ongeveer 200 euro bij je lokale dealer kunt bestellen. De wachttijd is meestal wel een paar maanden want er is nogal veel vraag naar.
|
||||
|
||||
OK....GENOEG....even de topic vanaf het begin lezen.......
......gelezen.....dus :? |
|
||||
|
||||
79 Euro bij Tell Sell
:? |
|
||||
|
||||
Model 2005:
|
|||
|
|||
Quote:
Soooooooooooooooo, da's een koopje!! Zelfs een flesje om mee te nemen in de auto voor noodgevallen.
|
|||
|
|||
En dit voor als je lamp aan het einde van zijn leven is, maakt hem weer helemaal fris en helder: Lampolie
|
||||
|
||||
Gave Pics jeff
|
||||
|
||||
Maar goed...
Ben van de week terug gekomen van een kouwe kermis... t duurt nog 2 weken voor ze de nieuwe oogst binnen krijgen. Tot die tijd mag ik dus in de TT rijden van meneer de dealert, met DSG bak. -- ff grap mode off: Heeft iemand er ooit meer van gehoord/gelezen (links?) dat die W12 dus echt warm loopt met de motorkap open? heb er 1 posting over gelezen, maar vroeg me af of t een grap was, of echt --
|