|
|||
|
|||
digifiz klok kabelboom ??
heey vw liefhebbers
heb net een digifiz klok gekocht met de baksensor en de 2 stekkers die achter op de klok komen maar die zijn afgeknipt kan iemand van jullie me vertellen wat ik nog meer nodig heb om hem te laten werken dus precies welke kabels ik nodig heb van de kabelboom want ik weet nog een sloop golf 2 te staan waar ook een digitale klok in heeft gezeten maar waar wel nog de kabelboom in zit kan iemand me helpen welke kabels ik eruit moet halen hopend dat iemand me kan helpen groeten daniel proud member of golf mk2 edition blue |
|
||||
|
||||
gewoon de hele kabelboom mee nemen met zekeringskast is het altijd goed ja kan je thuis mooi rustig kijken wat je moet gebruiken
|
|
|||
|
|||
Quote:
kan geen betere oplossing bedenken |
|
|||
|
|||
Quote:
Kun je daar lid van worden dan?
|
|||
|
|||
Idd hele kabelboom zoeken als je hem compleet wil inbouwen.
Mocht je de 2 losse stekkers kwijt willen (de afgeknipte dus) heb ik er wel belang bij. grt rene
Founder of Golfc@brio.Com Golf cabriolet MK1 2.0 16v ABF Golf cabriolet MK3 Colour Concept Kever 1302LS Cabriolet Peugeot 508SW BLE full options Suzuki GSX 600F Last edited by mouragio : 20-11-2005 at 08:44. |
|
||||
|
||||
ik heb een tijdje geleden een digifizz verkocht, en daar zat ook alles nog aan, zelfs de lampjes voor de binnenverlichting enzo, dat is wel het beste. weet je zeker dat het past.
|
||||
|
||||
Idd je moet de hele kabelboom hebben, dat is het makkelijkste. Je moet ook de achteruitverwarming schakelaar en de mistlamp schakelaar hebben als je het echt goed wilt doen, en vergeet het paneeltje om het klokje te verstellen niet.
|
|||
|
|||
digifiz
en hoe zit het dan met de tank meter
want die word ook digitaal moet ik daar niks voor hebben ?? groeten daniel |