|
||||
|
||||
@vwjopie: Je moet in principe idd eerst een onderkomen boeken voor je een kaart aan kunt vragen.
@emiel: Waar ga je precies heen in de USA? En scheelt dat echt zoveel? Wij hebben vorig jaar meteen weer het zelfde hotel geboekt in Dellach. IS wel binnen heb gebied voor je inritkaarten en toch lekker rustig. En een goed plek om te eten. Aanrader: Lex Josef aan de weg van Velden naar Reifnitz, aan de linker kant, en als je vanaf Reifnitz komt natuurlijk rechts . Ik hoop een aantal van jullie daar wel te zien. Voor ons zal het voorlopig de laatste keer zijn. Ik kom er nu voor de 5e keer en wil eigelijk ook wel weer eens ergens anders kijken (Sema Show in Las Vegas ofo)
|
||||
|
||||
Wij van de VW OUTLAWS gaan dit jaar ook weer......en ook weer de hele week, kan bijna niet meer wachten...Duurt ook nog wel ff...
Zal van de week ook maar eens de kaarten bestellen. Ben benieuwd hoe druk het dit jaar word.
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat erg druk worden. Als die Oostenrijkers dan maar niet zo vervelend zijn als vorig jaar.
|
||||
|
||||
ik ga ook weer, we hebben met dub05 een pension in reifnitz dus gaat wel lachen worden, dik feesje bouwen!
Dinsdag is er trouwens ook al een feest!
|
||||
|
||||
Ik heb me al aangemeld voor dat feest.
|
|||
|
|||
kan je ook gewoon 1 of 2 dagen langs komen of is dat niets
|
|
||||
|
||||
Kan wel 1 of 2 dagen heb ik ook gedaan de eerst keer... gewoon op woensdag weggaan en dan donderdag morgen op de plek zijn en bv vrijdag avond weer weg.......
Maar dan zit je alleen langer in de auto dan dat je daar wat hebt gezien..... het is wel 11 uur heen en vaker iets langer terug van wege de file daar.... dussssss.
|
||||
|
||||
Wij van MVR uit Belgie zullen ook weer aanwezig zijn in Whortersee !!!
|
||||
|
||||
vag editionz zal er ook zijn http://www.vag-editionz.be/
voor mij het eerste jaar. een deel in dit pension rest zit in appart huisje http://members.aon.at/claudiachrist...rten_Haus_4.jpg zie er alvast naar uit
|
|||
|
|||
Ik ga ook, voor het eerst. Wij zitten van 20 t/m 27 mei in Velden.
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook van de partij! Samen met VWJopie uiteraard! Wij zitten in een hotelletje in Velden...
|
||||
|
||||
joosie??? 11 uur rijden?? 8,5 uur bedoel je!!! Hahahaha beetje doorrijden jongen~~
|
|
||||
|
||||
file...
|
||||
|
||||
Quote:
s'nachts nog geen file gezien daar... Hahaha |
|
||||
|
||||
en ik weet nergens van !
|
||||
|
||||
we hebben het terug in 8 uur gereden...naar friesland he...maar heen toch wel 11 uur..
|
||||
|
||||
Quote:
nee.... jij lag achter bij mij in de vr6 te slapen.... hobbel de hobbel... Nee ik rij het liefste s'nachts dan kan ik teminste goed door trappen |
|
||||
|
||||
Quote:
en als het echt druk wordt peren wij hem terug naar Bolland....precies op het juiste moment. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je 8,5 uur rijdt, dan rij je idd erg door en stop je alleen om te tanken.