|
|||
|
|||
die chroom grille heb ik hier al voor u klaar liggen...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben vandaag chrome grille met rode bies , geruit interieur, spucknapfstuurke en middenconsole gaan halen, de foto's volgen.. Misschien ga ik nu eindelijk eens van start geraken.. Arne : ge had mij die hoofdsteunen, grille en achterlichten beloofd, maar wil je die grille en hoofdsteunen ruilen tegen 2 koplampen voor in mijn nieuwe grille?( want da zijn er toch mee andere spiegels dan die bij vier lichten é ?) greetz |
|
|||
|
|||
lichten zijn identiek dezelfde...
|
|
|||
|
|||
ah zoveel te beter, enkel de lichten dan he
En als ge mij die originele gti zanten kunt bezorgen..? groeten Damien |
|
||||
|
||||
Gaaf bakkie man! Vind de stoelen ook wel gaaf trouwens
|
|
|||
|
|||
Heb geen flauw idee waar je die zal kunnen vinden... zal je eerder vinden op passion-gti denk ik...
Ik weet dat jens er eentje heeft zitten op zijn nieuwe aanwinst golf 1 maar anders???? |
|
||||
|
||||
Dag Slunse,
ik ga hier ook eens m'n poot zetten zi... Amuseer je maar met da projectje en doet da goe é... |
|
|||
|
|||
Morgen starten we ; eindelijk..;zo rap mogelijk foto's
|
|
|||
|
|||
allez hup, vandaag: dag 1
-Oude (verschrikkelijke) achterlichen vervangen.. -Interieur verwijderd, en nieuw ingeplaatst -Grille met 4 koplampen vervangen door ééntje met enkele en rode bies +logo -Spucknapfke ingezet |
|
||||
|
||||
argggggh heb je geen grotere foto's..... ik zie nie zo goed
|
|||
|
|||
Lukt niet zo goed om ze groot erop te zetten..
Dag 2 : -Gordels bevestigd -Kofferslot proberen repareren -Demonteren benzine pomp en uitzoeken waarom gans da zootje het niet doet.. greetz PS : foto's volgen later |
|
|||
|
|||
Quote:
Naftpomp beetje goe uitgekregen? draait ze met de ander eventjes als je contact op zet? Groetjes en als ik eens kan helpen steek je maar tstraat over hé |
|
||||
|
||||
goed bezig jong,van waar benje (aan je .be adres te zien)
|
|
|||
|
|||
Ben van Hansbeke.
Foto's van Dag 2 : Helaas heel wat ****** ontdekt.. : [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0TQB0cFgWx0jXTko*RJR7C45KqP7GpZLwAOIXphH8di*e!dk64 D2GAnCSwkWAK0prkPT5VXktY2tpYJnwyT4U8ns7ov*V4ynnFcF 8C83pGvzNy5pypt8hgQ/DSC01137.JPG?dc=4675550526484097687[/IMG] [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0UQD1AjIXgaTXTko*RJR7CyoIdmbAEUMT!SNrD*jgQg5Q4pwah IRD6*HS7lhmR6ZI*xfGQaoVal!QrOaprfEDb4tvXa3l87WX5uu DnW2v2h1*GyhsOMv5W*mpCvaA5TNo/DSC01138.JPG?dc=4675550526488822151[/IMG] De benzine pomp... Oude pomp : werkt perfect Zekering : perfect Relais trekt enkel in de omgekeerde richting(!) aan : Met de 15 aan de min vd batterij en de 31 ad plus.. =>Kortsluiting in de relais : de diode is kapot =>nieuwe relais kopen morgen pics vd relais en van e rattenest die een relais kast moet voorstellen !! Last edited by omenf1 : 05-12-2005 at 20:28. |
|
|||
|
|||
aah je hebt geluk... als je zeker bent wil ik er anders wel 1 meebrengen hoor van twerk...
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je aankoop
Blijft gaaf zo'n type 1 GTI... Laat je hem el een beetje origineel, please ? |
|
|||
|
|||
Arne : wat zou het kosten origineel?
Freddy brengt er mij ene mee voor 12,5 euro, wil wel es weten wat VW daar voor vraagt.. stefan : tuurlijk, iets anders zou zonde zijn... |
|
|||
|
|||
ook hier es het waterprobleem uit de doeken doen :
Mijn vloermatten vanvoor zijn beide zeiknat, waterbak is niet verstopt.. Onderkant lijkt ok... Wel beetje druppels aan bovenkant vd voorruit, maar er hangen ook wat druppels aan mijn zekeringen en relais kast.. Iemand ideeen ? greetz |
|
||||
|
||||
Heb je de rubbers al gecheckt onder het schutbord?
|
|
|||
|
|||
Gevonden: wagen staat volledig gecondenseerd , bevriest snachts, en smelt smorgens: Druppels lopen tss dash en voorruit...
Vandaag hele dag gewerkt : elektriciteit uitgepluisd en opgekuisd ,pomp marcheert weer en draait! foto's volgen greetz Damien |