|
||||
|
||||
welkom Peter leuke scirocco, 1981 echt een van de laatste type 1-tjes. ik heb Zelf een '77-ger, die nu is restauratie is.
dit is mijne (voor de resto) Mocht je nog naar een wat onderdelen zoeken, laat me het dan maar even weten, misschien dat ik je nog ergens aan kan helpen. |
|
||||
|
||||
welkom! hele mooie wagen! blijft ook nog een droom van me, rocco1.
|
||||
|
||||
Quote:
Die ruitewisserspoiler en extra lampen zijn echt stoer, lekker retro!
|
||||
|
||||
[B]Wat een stoer ding heb je....!!! Veel suc7 er mee...
|
||||
|
||||
Peter,
misschien heb je hier nog wat aan: http://www.vwforum.nl/ftopic-54979-previous.html
|
||||
|
||||
@vossie: nou ik zoek nog een achterklep omdat daar een deukje in zit, heb je die misschien nog? Mooie rocco trouwens, in het geel vind ik ze ook altijd heel mooi
|
|
||||
|
||||
Achterklep heb ik niet liggen, ik heb laatst wel een partij delen opgekocht en volgens mij zat daar wel een klep bij. Als ik het spul heb opgehaald laat ik het je wel even weten.
|
|
||||
|
||||
hej pier, zie je die voorruit bij die gele rocco hierboven? Zulke zebrastrepen heb jij ook he?
Het hoort gewoon zo |
|
||||
|
||||
hee ja nu je het zegt, vossie, weet jij misschien wat dat is; in mijn voorruit zie je van die golven zitten, hoort dat zo of is dat ouderdom o.i.d?
|
|
||||
|
||||
dat is gelaagd glas heeft iedere auto kijk maar eens goed rond
|
||||
|
||||
dat snap ik ja
maar ik zie nooit van die strepen over heel je voorruit lopen |
|
||||
|
||||
nee klopt zijn meestal vlekjes ligt misschien aan het type ruit
|
|||
|
|||
ff off topic
ja tis maar voor te zeggen dat hier bij ons nen jetta te koop staat voor 1500 euro dusja moeste interesse hebben , is wel in begie met nog maar 100.000 km
|
|
||||
|
||||
U heeft pm.
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen achterklep voor je, deze persoon wel hoeft er volgens mij de hoofdprijs ook niet voor te hebben.
Groeten Vossie |
|
||||
|
||||
heb het gezien ja, maarja, het is morgen ook essen
|
|
||||
|
||||
Update
Nou het is zover hoor, ik heb een schroefset
gisteren een baaldag want wegens het slechte weer ben ik zelf niet meer naar Essen gegaan, maar vandaag een maat van me geld mee gegeven, en over 2 uur is hij thuis. mijn voorste schokdempers zijn al gedemonteerd, achter moet nog want ik heb niet meer steuntjes. Ik probeer zo snel mogelijk foto's te posten! |
|
||||
|
||||
Schiet dus nog niet op, vooraan is alles gemonteerd, achter zit de bout aan de onderkant van de schokbreker vast, word dus doorslijpen zeker?
|
|
||||
|
||||
Zo ik heb mn schroefset eronder zitten en heb foto's gemaakt, ga straks nog wat betere proberen te maken, dus dan post ik die ook wel. op deze lijkt het nl. dat hij nogal achtterover hangt dus ik wil weten of dit op een vlak stuk ook zo is:
|
|
||||
|
||||
Meten=weten Peter