|
||||
|
||||
Ook eens voorstellen
hallo!
Ik ben Peter Moorthamer en ik woon in het zeeuwse plaatsje Biervliet. Ik heb een heel vervelend toetsenbord dus daarom mist er wel eens een letter, excuses daarvoor. Ik heb eerst een jaartje zitten meelezen maar ik heb nooit zoveel zinnigs te vertellen dus verwacht ook niet al te lange verhalen ik ben afgeleverd in 1984 en zit in rotterdam op school(hbo autotechniek) mijn grote broer rijd in een groene kever, en mijn andere broertje is op zoek naar een jetta ,gaat dus de goede kant op mijn vervoer voor in het weekend is een scirocco uit 1981 die ik zo gekocht heb: [img] jammergenoeg heb ik in de achterklep eens een klein deukje gereden, die moet er nog eens uit. er zaten mooi geoxideerde ATSen bij die ik net gepolijst heb: ik moet alleen het zwarte nog netjes spuiten, maar ze gaan er binnenkort toch vanonder omdat ik het al lekker koud vind worden. Hij is ongeveer 10 jaar geleden al eens gerestaureerd maar waar de antenne en een rechterspiegel hebben gezeten begint er weer wat roest te komen. Maar nog niet genoeg naar mijn zin om het al opnieuw te doen. Hij ziet er nu dus zo uit: ik was begin deze week bezig mijn radio in het dashboardkastje te bouwen maar dat ligt weer even stil omdat ik uitschoot en mijn duim openhaalde gedaan: *Velgen netjes gemaakt *Voor iets verlaagd *Bumpers terug zwart gemaakt verlanglijstje: *deuk uit bumper en beginnende plekjes weg *muziek *schroefset zoals al eerder vermeld ben ik nog student dus vooral een schroefset en de carrosserie kan nog makkelijk een jaar duren ik ben vast nog wel iets vergeten dus als je iets wilt weten vraag maar raak Last edited by petertje : 26-10-2005 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit, Peter! Ik heb ook over een Scirocco nagedacht, maar het is toch een Golf geworden
Succes met de werkzaamheden!
|
||||
|
||||
Hey Peter, bekende scirocco. Wel een zeldzame verschijning zo'n type 1. Bleek wel weer bij mania.
Als je je radio in je dashbordkastje inbouwd, wat ga je met de plek doen waar hij "hoort" te zitten? En laat eens wat pic's zien van je interieur. even wachten met duimen dus naar wat voor soort jetta is je broertje op zoek?
|
|||
|
|||
Leuk, eindelijk weer eens een Scirocco! Succes ermee
|
||||
|
||||
mooie wagen, echt waar!
|
|
||||
|
||||
@oergolf; ik heb nog een oude radio gevonden bij autocentrum, die past goed mij de rest van mijn interieur, dus die zit er nu in, zal van het weekend wat foto's proberen te maken van hoe het nu is, kan morgen misschien al een foto posten van hoe het eerst was. Mijn broertje is eigenlijk op zoek naar een mk1 jetta, maar daar vragen ze vaak nogal veel voor dus het zal waarschijnlijk een mk2 worden
|
|
||||
|
||||
He Peter,
Welkom kerel !! Hele nette Scirocco.........en wat ik helemaal top vindt, is die kentekenplaat aan de zijkant.......subliem idee bij een Scirocco 1 !!!!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
mooi man! ik blijf het leuke dingen vinden.. ziet er goed uit zo op de foto!
gr rutger
|
||||
|
||||
hmmm ik wist eigenlijk niet zeker of dat wel kon, die plaat zo uit het midden, maar staat toch wel leuk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn goedkeuring heb je !!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Dus alfa heeft het afgekeken bij VW :p
Ziet er leuk uit je scirocco! Nog foto`s van het interieur? |
|
||||
|
||||
welkom, leuke rocco! ziet er mooi uit zo op die atsen beetje omlaag en hij is af..
|
||||
|
||||
ohja, de trekhaak is er ook af
en mijn stuur is gepolijst, alleen het leder is niet zo netjes meer, is een beetje kaal geworden, weet iemant hier iets voor? zal morgen proberen foto's te posten van mijn interieur |
|
||||
|
||||
Welkom, mooie wagen.
|
||||
|
||||
whoei een type 1!! mooi hoor, zie je haast nooit...heb een zwak voor die dingen...wilkommen und viel spaassss...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Hey Petertje, collega! Ik heb het eerste filmpje van je scirocco (snelweg mania)
Zodra ik weet hoe het er op moet!
|
||||
|
||||
Peter, voeg me ff toe bij msn voor het filmpje (samgoethem@hotmail.com)
|
||||
|
||||
Quote:
Is het een oude Philips toevallig ? Ennuh welkom Peter, leuk weer een Scirocco mkI en een zeeuws-vlaming hier in ons midden te hebben. Suc6 met de auto ! greetz, Pieter / OakgreenVR6 (je kent me wel van het VW Mania '05 tripje)
|
||||
|
||||
ja toevallig wel
ik heb een deel zilver gespoten, staat mooier bij mijn dashboard. ff kijken of ik een foto kan maken. @sam ik heb je toegevoegd |
|
||||
|
||||
Zo ik heb nog even een paar foto's kunnen maken,
deze is nogal slecht, maar zo was het eerst, met houten stuurtje, alleen het hout begon te scheuren: No is mijn radio nu, het zilver moet eigenlijk nog een beetje goud doorheen, de kleur klopt nog niet helemaal: zo heb ik mijn dashboardkastje gemaakt: zo dat was het weer even |