|
||||
|
||||
De Tento vanaf 2003 tot ......
ik maar denken hier moet nog ergens een topic staan vanaf het begin ( 2003) maar dat bleek toch niet het geval te zijn..... Zal alsnog ffkes een korte samenvating geven: In bezit gekomen in maart 2003: Zomer 2003: Najaar 2003: 2004: Voorjaar 2005: en sinds afgelopen weekend: m.b.v. Chris G60 alias de Opper staat ie er zo bij te glimmen met z'n matzwarte gerolde onder- en binnenkant: en als ik de velgen kwijtraak waarschijnlijk zo:
|
||||
|
||||
Op je eigen velgen komt deze kleur niet mooi uit
Maar na die stevige verlaging en de nothelles!! GEWELDIG |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen LEF heb je wel
|
||||
|
||||
thanx, maar was wel even slikken hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Van te voren? of erna |
|
||||
|
||||
laatste fot is nice...maar ik blijf de standaard mk3/ibiza spiegels afschuwlijk vinden
|
|
||||
|
||||
niet gezond!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Om eerlijk te zijn, vindt ik dit erg zonde,dat matt zwart is tochwel 2K lak?? anders kan je het nooit meer overspuiten met autolak.
WAAROM |
|
||||
|
||||
Quote:
tijdens ( bier wegslikken natijd 's nachts genieten van het opdrogen en 's morgens maar eens bekeken hoe het gelukt was
|
||||
|
||||
Quote:
2K??? Flexa schoolbordzwart
|
||||
|
||||
Idd, lef heb je wel bij zo'n "nieuwe" auto.
Moet zeggen dat het resultaat best mooi geworden is! Nu nog verbreed staal eronder in het zwart, en wat verlagen, niet overdreven veel; 4 of 6cm
|
||||
|
||||
Ik vind het heel stoer staan!
|
||||
|
||||
Nogmaals: SUPER Robert!!!!!
vindt het zwaar kick!!!! greetz...Vic.. |
|
||||
|
||||
denk dat een rood lijntje tussen matzwart en zilver beter staat...
dan met mooncaps met rode/witte white whalls.. en je hebt een leuk thema auto.. interieur beetje retro bruin maken met kraaltjes
|
||||
|
||||
@richard: is ook geen verkeerd idee!!!
|
|
||||
|
||||
denk wanneer je rood gaat toevoegen dat de auto meer in het oog springt.. de basis is nu gelegt.. maar zoals ie er nu bijstaat is ie heeel saai.. vandaar mijn idee
ook als je naar de foto's kijkt.. de laatste foto komt de auto er het beste uit..mede door de rode achtertoon..[ niet alleen door de verlaging en nothelle's]
|
||||
|
||||
hahaha das wel lef ja vind t wel wat hebben maar die velgen die je nu hebt moeten er zeker onder vandaan! past niet in het geheel..
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit, weer eens wat anders met een Vento
|
||||
|
||||
Radikaal!