#1
|
|||
|
|||
Kachel doet het alleen op stand 3 1 en 2 doen het niet
Mijn zus heeft een golf 1.3 type 2 en nu heeft ze het volgende probleem de kachelstanden werken niet meer zoals het hoort 1 en 2 doen niks meer maar 3 doet het nog wel .
Ik had al gehoord dat het een kleinigheidje is maar niet precies wat het is. Wat zou dit kunne zijn, |
#2
|
||||
|
||||
draaischakelaar doorgebrand , gebeurt weleens bij type 1tjes.
__________________
Like @ G-60 ! |
#3
|
||||
|
||||
is een topic over geweest, is een weerstandje/relaistje... ff zoeke dus, of iemand kan het zo vertellen natuurlijk
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#4
|
|||
|
|||
ik kan het zogauw niet vinden
|
#5
|
||||
|
||||
http://kilo.messageboard.nl/5349/viewtopic.php?t=138&start=0&postdays=0&postorder=a sc&highlight=
found it....
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#6
|
||||
|
||||
hoop dat je hier überhaupt verder mee komt...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#7
|
|||
|
|||
Is waarschijnlijk je kachelweerstand. Die zit in de kachelmotor Johan. Kachelmotor zit rechts onder het dashboard
|
#8
|
||||
|
||||
Kachelweerstand!
|
#9
|
||||
|
||||
Zijn nog gewoon bij de dealer te bestellen, iets van 30 euro geloof ik.
|
#10
|
|||
|
|||
Als het de kachel motor is wel motortje en ven goed smeren die gaan vaak iets zwaarder lopen waardoor de weerstand eerder door brand
|
#11
|
||||
|
||||
Idd kachelweerstand helaas ipv 30 euro bij de dealer zijn ze nu 50 euro. Ik heb toen maar een motor van de sloop gehaald dat was 20 euro
__________________
Nothing Beatz a F&I GTI driver >> 1 of the 200 << |
#12
|
|||
|
|||
Idd weerstand, moeje ook effe op letten dat je de kachel niet bedient (daarmee bedoel ik van warm naar koud schuift of van voorruit naar voorste roosters) als je hem in de hoogste stand hebt staan. Gaan ze ook regelmatig kapot van...
|
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Dat moet toch gewoon kunnen?
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Waar kun je die het beste mee smeren? Teflonspray ofzo?
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg korting |
#16
|
|||
|
|||
ik heb een nieuwe besteld bij de dealer koste iets van 35 euro .
|
#17
|
|||
|
|||
Ik heb nu een nieuwe kachelweerstand opgehaald maar hoe vervang je precies zo'n ding ?
Waar die stekker aan zit dat is die kachelweerstand schakelaar, maar moet je dan dat hele geval eruit halen ?? Dit is de nieuwe schakelaar > |
#18
|
||||
|
||||
Stekker, los, motor kwartslag draaien, dan haal je em er zo uit. En dat plaatje kun je eruit wippen.
Je had btw echt niet zo'n heel nieuw blokje hoeven kopen, want de temp zekering die erop zit is stuk, en die haal je voor een euro bij een electronicazaakje of goede electrospeciaal zaak
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Komt hij nu mee aan |
#20
|
||||
|
||||
Lees het nu pas
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |