|
||||
|
||||
Komt 100% goed!
Lekker bezig Lange! |
|
||||
|
||||
Quote:
heeyy jeroen! nou niet gehaald,maar de beste man heeft hem op gestuurd aardige vent! mooi nos frontje zie dat maar eens te vinden!hahahahahaa. hey bedankt voor de tip gozer! cheerzzz martijn.
|
||||
|
||||
Quote:
idd gisteren weer es wat gedaan. had er niet zoveel zin in.maar nu ik dat neusje weer zie,en ik rijd hem ff naar binnen en naar buiten heb ik er toch wel weer zin in! :biggrin:
|
||||
|
||||
hahahaha...ik dacht al dat je dat frontje wel wilde en volgens mij was de prijs niet belachelijk hoog. Ik ga nu ook weer ff aan de slag...mijn dorpeltje is compleet vernieuwd...en nu nog ff een handremkabel vervangen en eens kijken waar die versnellingsbak vandaan komt op de grond als ik hem o zijn zij krik
jeroen |
|
||||
|
||||
en nu nog ff een handremkabel vervangen en eens kijken waar die versnellingsbak vandaan komt op de grond als ik hem o zijn zij krik
jeroen[/QUOTE] hahhahaaa.hmmm klinkt lekker! wordt winter klusje zeker?hahahahaa. frontje zit er goed en afgelast in nu. alles stralen nu,strakmaken en in de kleur!
|
||||
|
||||
ik bedoelde: versnallingsbakolie maakt wel ff verschil.... nou ja nieuw hoek erop en het probleem was opgelost.
Nu alleen nog ff kijken waarom het motortje niet wil lopen? |
|
||||
|
||||
hey kammetje ik hoop dat alles lukt en gelukt is tot op heden en wens je veel succes ik ga m'n notch ook opknappen zodra ik em heb moet em nog ff ophalen
maar ga vooral doorgaan gaat geweldig gefeli tot heden groeten ramon
|
||||
|
||||
motortje ligt eruit, revisiesetje carbs gekocht, nog plaatsen maar geen tijd
motor gecleaned, nieuwe pakkingset erop....plaatwerk wordt oranje...kortom nog een maandje te gaan... J. |
|
||||
|
||||
en jij aircooled uiteraard ook exuses voor mijn vergeetachtigheid
|
||||
|
||||
is kermit ook al weer helemaal fris geworden bij de aircooled garage ??