|
||||
|
||||
T2 wallpaper gezocht
Iemand nog een hippe wallpaper van een T2 voor mij?
|
|
||||
|
||||
Mail mij maar een foto van je bus. Misschien kan ik die wel voor je bewerken!
Kijk hier eens: http://www.t2-register.de/register/regv.php3 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foto gemaakt door mij, Bewerkt door Danielle, waarvoor mijn Dank!!!!!!!!!!!!!!!!!! ziet er echt heeel gaaf uit |
|
||||
|
||||
wat is het origineel dan van die bewerkte foto.....ik zou m graag willen zien :biggrin:
Gr. michiel
|
|||
|
|||
Dus: onze wielen zijn gedaan, onze wieldoppen zijn gedaan alle deuken zijn er uit de bumber is mooi wit het dak is gedaan en natuurlijk de hele bus voorzien van de laklaag zoals hij er uit moet gaan zien... snik snik WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, was mijn bus maar zo, snif |
|
|||
|
|||
zo Rico die bus restauratie gaat wel hard zo he? Heb hier nog wat slopers staan kunnen die ook zo snel gefixt worden?
Sjef |
|
||||
|
||||
hahahaha, mooi gedaan zeg, ik dacht ff das snel, zo knap zag hij er op Airmere niet uit
|
|
|||
|
|||
vond de rat mooier hahaahha
|
||||
|
||||
Wacht, ik heb nog wel een leuke, kan je hier mijn hoofd uit shoppen? (midden onder)
maar wel de lucht bewaren, en gelijk de vliegjes e.d. verwijderen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
LOL, hij glimt wel ff minder en het is opeens bewolkt geworden
(ik dacht meer aan de wolken in de spiegeling dat die erin moesten blijven) |
|
||||
|
||||
zo???
En Frank natuurlijk! |
|
||||
|
||||
Tof hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
inclusief of exclusief mijn hoofd kan het orgineel wel ergens neerzetten, mag iemand er een echt wallpaper van maken http://home.versatel.nl/c.smit/Luch...ra/_DSC3153.JPG ai, wat zijn die vliegen groot en er zit stof op mijn sensor, links en rechtsboven. |
|
||||
|
||||
Deze foto..?
Quote:
't Lijkt mij wel eens grappig om m'n bus "fout gepimped" te zien (op een foto). Komt ie dan: Last edited by vwspijlbus : 29-09-2005 at 07:56. |
|
||||
|
||||
tuurlijk zien we die lucht wel
|