|
|||
|
|||
Zomaar een idee, maar zijn de kabels van/naar de startmotor wel dik genoeg? Kan een beperkende factor zijn dacht ik.
|
|||
|
|||
Quote:
Yep, die zijn wel dik genoeg. Is origineel.
|
||||
|
||||
Jou startmotor is gemaakt voor een 1.8... je hebt nu een 2.1 met verhoogde compressie! Doe inderdaad maar een dieselstartmotor dan zal het waarschijnlijk allemaal een stuk beter gaan.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was inderdaad mijn ingeving ook al. Toch maar eens op zoek gaan naar zo'n startmotor.
|
||||
|
||||
neem gewoon een nieuw type startmotor met een eindreductie.
Herkanbaar: zijn langer als andere startmotors. |
|
|||
|
|||
Heb zojuist een diesel startmotor gekocht. En jawel, hij gaat nou wel goed rond. binnenkort ook maar eens proberen of hij daadwerkelijk ook wil starten. Maar dat zal wel goed komen, aangezien hij al eerder gelopen heeft.
Hou jullie op de hoogte.
|
||||
|
||||
Ben benieuwd. Tevens ben ik ook benieuwd naar het vermogen
|
|||
|
|||
Quote:
Klinkt niet echt enthousiast. Maar als ik het vermogen wil weten moet ie toch eerst op de rollerbank.
|
||||
|
||||
Hey, ik heb dat probleem ook met mijn 16v golf 1, van het moeilijk rondgaan van de startmotor.. Mag ik vragen van welke diesel je de startmotor gebruikt hebt?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dat mag. :biggrin: Het is van een golf 3 uit 1994. Volgens mij motorcode AAZ. Maar normaal gesproken moet een standaard 16v startmotor de motor gewoon goed rond krijgen. Maar ik heb een krukas met een langer slag. Vandaar dat die van mij dus niet goed rond ging. Ik zou anders eerst kijken of je een goede massa hebt. Dat is nog wel een veel gemaakte fout. Ja, en anders ff een andere accu proberen.
|
||||
|
||||
Hij begint al te leven! Mooi werk!
|
||||
|
||||
Mooi werk steven! Ziet er echt goed uit!
Hou ons op de hoogte!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb daar een speciale 2 componenten industrie lak voor gebruikt. Wordt ook wel vaak gedaan met motip spuitbusjes. Het voordeel is dat het makkelijk en snel gaat. Het nadeel is (uit mijn ervaring) dat het niet tegen olie/benzine/remvloeistof bestand is.
|
||||
|
||||
Ok, tnx voor de info!
|
||||
|
||||
en waar heb je die lak vandaan?
|
|
||||
|
||||
Dat 2 componenten lak is idd monsterachtig spul! Heb er meer goeie ervaringen over gehoord.
Er zit in Assen een zaak die dit verkoopt. Assen-Noord ergens meen ik, weet zo geen naam.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb die lak via een maat van mij weten te bemachtigen. Hij werkt bij een verfhandel.
|
|||
|
|||
De motor loopt. Moet alleen nog een beetje afgesteld worden. Misschien toch eens op zoek gaan naar een verstelbaar nokkenastandwiel. Heeft iemand er nog 1tje liggen?
Heb vorige week een versnellingsbak van een type 1 gti gekocht. De FM bak. Ik wil deze bak gebruiken ipv de 2y bak. Maar zit toch te twijfelen of de versnellingen niet te kort zijn. En ik denk dat de bak ook niet sterk genoeg is. Heeft iemand daar ervaring mee? Voor de foto-freaks ff een fototje gemaakt. koppeling, vliegwiel en drukgroep Dit is trouwens een afgedraaid vliegwiel. Ik zoek nog een vliegwiel wat niet afgedraaid is. Dus heeft iemand er nog 1tje liggen. Misschien kunnen we een deal sluiten.
|
||||
|
||||
vliegwiel heb ik nog voor je zie pb
GTi Drivers don't drive fast they only fly low Last edited by Marcski : 26-09-2005 at 23:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt pb terug