|
||||
|
||||
Golf 2 1.8 Moda 1990
Te koop ivm nieuw project:
Golf 2 1.8 Moda, bouwjaar 1990, 155.000 km, Darkburgundy, alle boekjes aanwezig, Heldere koplampen met kruis, Heldere limited achterlichten zwart/wit, Interalloy schroefset, 7x15 Rial's met 175-55-15 conti's, spagetti spruitstuk, grA middendemper, custom einddemper. vraagprijs 1750,- valnie@wanadoo.nl 06 42636396 Grz Niels
Mijn garage: Last edited by customcabrio : 07-09-2005 at 20:34. |
|
|||
|
|||
Sorry voor et oftopic maar wat voor et en wat voor banden zijn dat onder die auto?
Verder succes met de verkoop! Is een super auto als ik er zo naar kijk en de prijs is zeker wel goed dacht ik zo. |
|
||||
|
||||
Geeft niks hoor, het zijn 175-55-15 continentals. De verkoop staat toch ff in pauze, als Sabine d'r kever niet verkoopt dinsdag, dan issie weer te koop....
|
||||
|
||||
ach....... zo krijg ik geen enkele reacties en zo wordt ik plat gebeld en gemaild! :p
Morgen en anders zondag weet ik meer! |
|
||||
|
||||
Was er denk vroeg bij, maar ja, contant geld he... Ik wil al langer een kever of zo, maar ik wilde eigenlijk pas volgend jaar gaan kijken. Maar toen ik jou kever te koop zag, had ik zo iets van: wow, zo'n kever moet het worden, liggende koplampen, ovale roostertjes en kleine achterlichten.. da is em. Maar ja, als het deze niet word, volgend jaar maar een pre 70-er zoeken...
|
||||
|
||||
hij is nog te koop maar vandaag krijg ik weer een koper...
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel een paar geinteresseerde, maar daar moet ik nog wat van terughoren. Maar waarschijnlijk is jou bug toch al verkocht tegen de tijd dat de golf verkocht is....
|
||||
|
||||
Nou, vooruit, de luchtkoelers beginnen steeds harder te roepen... 1450,- issie van jou..
|
||||
|
||||
De kever is inmiddels verkocht maar er staan nog andere leuke op marktplaats...
|
|
||||
|
||||
eventueel inruil mogelijk?
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, is ivm nieuwe uitdaging...
|
||||
|
||||
ps; neem aan dat de 16v lip aan de muur kan blijven hangen? :p Op een aircooler staat dat namelijk niet zo mooi, haha!
|
|
||||
|
||||
Kom jij toevallig nog deze week met de MODA in Zevenhuizen???
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, kom ik niet zo vaak, ben er pas 2x geweest, vorige week met de ACN en een paar maanden geleden voor een paar banden bij Volksadiction.
|
||||
|
||||
Dit is echt een mooi bakkie. Niks te veel en niks te weinig.
Succes met de verkoop
|
||||
|
||||
Quote:
Doe dat voorlopig maar, als de aircooled plannen niet doorgaan kom ik em wel ophalen als sneeuwschuiver voor van de winter
|
|||
|
|||
u have mail
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, nog niks gezien....
|
|||
|
|||
Quote:
Heb u terug ne mail gestuurd naaremail adres... (zal u ook ne PM sturen met mijn vragen anders ,moest je deze mail weer niet aankrijgen) greetz 5 |
|
||||
|
||||
Is deze er nog?
|