|
||||
|
||||
Project Golf 1 uit '77
Laat ik maar meteen mijn project erop zetten :biggrin:
Ik heb sinds 2 maanden een golf 1 uit 1977 met een 1100cc motor. De kleur is Miamiblau, en heeft vorig jaar een nieuw likje verf gekregen door de vorige eigenaar, alleen heeft hij hem niet echt grondig aangepakt destijds dus hij vertoond nu helaas alweer wat roest hier en daar. zo stond hij erbij toen ik hem kocht: En met een Golf GX interieur: Maar dat vond ik persoonlijk te modern, en kwam op cleaned een ander interieur tegen, dus GX interieur eruit, bruine er terug in :biggrin: Toen snel voor Mania nog een setje verlagings veren eronder en gepolijste calibra velgen (haha) want vond dat net wat leuker staan voor voorlopig. Plannen: Schroefset, 13" Velgen (wat hou ik nog even voor mezelf ) en nog wat meer dingen, maar die updates zet ik wel hierbij zodra ik het binnen heb en gemonteerd is.
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 22-02-2006 at 16:48. |
|
||||
|
||||
had het vant weekend al gezegd...
SUPERKARRETJE!!!!!! ps de gti gaat eruit...hoe en wat weet ik nog nie maar mss blok los in verkoop!!!! |
|
||||
|
||||
oeh! let me know zodra je het zeker weet
|
||||
|
||||
nette auto
|
|||
|
|||
Jjajajaj en weer een erbij...., super leuke kleur, en auto natuurlijk!
|
||||
|
||||
knap golfie, kleurtje staat m goed vooral in combinatie met t bruine interieur
alleen die bolle spiegels zou ik omruilen voor een paar platte exemplaren en die ideen/plannen zijn natuurlijk helemaal top keep it up |
|
||||
|
||||
ik heb al een chrome spiegel liggen org. Vw die komt erop voor het volgende seizoen, (alleen bestuurders kant) en Chrome klinken, dus gaat helemaal goed komen. Thanx voor de tip iig!
|
||||
|
||||
werelds karretje!!! :biggrin:
|
||||
|
||||
sow dat bruin staat velen malen beter!!
|
|
||||
|
||||
mooie wagen en dat bruin interieur staat hem idd een pak beter
|
||||
|
||||
13 inch eronder? Vertel
|
||||
|
||||
schoon autoke. dat interieur staat hem reuzegoed.
als ik jou was liet ik de motor zitten. heb ook een 1100 en met een beetje deftige afstellen kan je zonder probleem een tdi 110pk opjagen :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
ik kom over 2 weekjes bij je langs
|
||||
|
||||
ziet er goed uit heb hem op mivw al even bekeken haha mocht je nogw at onderdelen nodig hebben ik heb 2 maanden geleden een 1100 gedemonteerd dus onderdelen genoeg
|
|
||||
|
||||
Hij's fijn kerel
Heb m ook nog ff bekeken op MIVW... Toch blij dat je er andere velgen onder knalt binnenkort... Weet trouwens niet of TE VEEL chroom het karretje wel goed zou doen, maar ik ben benieuwd Succes ermee |
|
||||
|
||||
@ Sponzer, er komt idd ook niet teveel chroom op. de sierlijsten laat ik zwart, en ook de raamrubbers blijven zo.
Het enige wat chroom wordt zijn de klinken (gewoon met zwart midden stuk) 1 chrome spiegel, en een grille met chrome lijst.
|
||||
|
||||
Zo ff m'n topic uit het stof gehaald..
Tijd voor een update!! Heb de afgelopen maanden het een en ander verzameld, en had vandaag een dag vrij dus ik dacht laat ik eens wat aan de mk1 doen, anders komt het nooit af natuurlijk Het begon met de raamslingers; oud: nieuw: Ander stuur en cockpit (met toerenteller) oud: nieuw en een nieuw grilletje erin met chroom en m'n schroefset zit er ook onder, maar de einser gaat pas op de grond als de 13" 3-delige *....* velgen eronder zitten de chrome klinken en buitenspiegel komen er trouwens binnenkort ook op.
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 22-02-2006 at 16:50. |
|
|||
|
|||
13ers 3delig zou hem heeelemaal afmaken... wil je al iets verklappen of blijft het geheim
|
|
||||
|
||||
dat blijft nog even een verassing
|
|||
|
|||
Leuke golf, ziet er mooi uit !!