![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Die bus staat zeker netjes zeg. Moet je dan nog ruimte vrij maken waar jij de X hebt gezet.
groeten dennis |
#22
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus daar (IRS) ga je nix aan aanpassen??? Geeft wel brute look die luchtvering!!!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#23
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk eens naar de schokbreker ... die zit boven aan de binnenzijde van het chassis vast, itt mijn bus, waar ik hem (min of meer) op dezelfde plaats heb zitten als orgineel. Ook onderin zit de bevestigingsbout van de schokbreker 90 graden gedraaid tov de org. 1303 bevestiging. (vindt de hoek van de schokbreker niet echt lekker, maar what the heck .. zo staat het alleen maar als de bus stilstaat ![]() Dus wat jij zegt klopt ... hij heeft dezelfde smalle spoorbreedte als een 1303. Quote:
vwcrewcab is denk ik in de war met T2a en T2b, waar standaard al IRS onder zit. Dat is echter wel zwaarder uitgevoerd dan van een 1303 |
#24
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, nee :o Ik bedoel;waar die x staat in de foto, dat is toch een draagarm van de IRS ophanging, en die leverde toch ook een probleem als je bus heel laag zou gaan ![]() Dus mijn vraag was eigenlijk: ga je daar nog iets aan veranderen zodat die draag arm geen belemmering is voor (verder) verlagen???
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#25
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens, een bus is veel mooier als hij recht staat of een beetje naar voor, ik heb de achterkant ook weer een tandje hoger staan, omdat hij anders achterover zou hangen! ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#26
|
||||
|
||||
![]() fijne vakantie luuk
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#27
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Handige topic, ik ga punt 1 er dan ook maar eens afslijpen...kan ik ook nog even een tandje lager achter... |
#28
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met reductiekasten achter heeft het geen zin om dit punt weg te slijpen.Als je hem zou verlagen met je reductiekasten dan draaien ze binnen de korste keren in de soep ,omdat je assen dan schuin naar boven wijzen en je reductiekasten dan geen olie meer krijgen. |
#29
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik, maar er komt ook een andere bak onder ![]() |
#30
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Brazen ;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden ![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]() Aangename afbeelding is dat
![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#32
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Airride.... |
#33
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal wel, anders wordt het toch een beetje lastig om te rijden, vrees ik ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|