|
||||
|
||||
Motorblok '92 GTD 93.000km
Te koop wegens einde project : Compleet motorblok van een '92-er GTD met maar 93.000km. Loopt momenteel niet, maar is lopend te maken. (dit komt niet door het blok, maar door een elec kortsluiting in de zekeringskast) Motorblok is 100% goed met een nieuwe distributie, olie en oliefilter. Ik heb het motorblok zelf 2 maanden geleden gekocht maar door een binnenbrandje in het interieur ben ik gestopt met mijn cabrio. Misschien wil iemand anders het goede blok nog gebruiken. Ik heb voor het kale blok 850,- betaald, maar van mij mag hij voor dit bedrag kompleet weg dus met radiateur, 5 versnellingsbak (4T) en alle toebehoren. Ik heb ook nog een intercooler van een mitshubishi liggen, maar nog niet gemonteerd. Voor vragen kun je altijd bellen 06-21835518 Bieden mag ook, maar geen flauwekul. BTW eventueel is de versnellingsbak ook los te koop voor de GTI liefhebbers. |
|
||||
|
||||
Auto gaat zaterdag weg. Dus geinterresseerde moeten haast maken.
|
|
||||
|
||||
Dat is dus een AAZ?
|
|
||||
|
||||
ik dacht een JR
|
|
||||
|
||||
Allebei fout.
Het is een SB motorblok. (met watergekoelde turbo) |
|
||||
|
||||
Als het een 1.9 is zou ik hem eens op www.bus-forum.nl tekoop aanbieden, misschien dat ze er daar heil in zien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij raak je hem daar zeker wel kwijt, past namelijk vrij gemakkelijk in een T3... anders www.teedrie.nl of www.vwbusclub.nl misschien? Last edited by arnus71 : 07-09-2005 at 10:04. |
|
||||
|
||||
is een 16 turbo diesel hoort eigelijk ook een intercooler bij.
sorry dat ik het zeg maar ik vid hem dik aan de prijs. ken er een kopen voor 450 € met intercooler . niet om je waren aftezeiken maar als je met je prijs zakt raak je m misschien wel eerder kwijt. groeten redbull
|
||||
|
||||
Verkocht aan een andere liefhebber.
Topic kan gesloten worden. PS ik hoefde hem niet snel kwijt, ik wilde alleen het verlies binnen de perken houden. |