|
|||
|
|||
waarde ovaal 1957?
Wat is een ovaal waard van 1957 zonder ragtop die van top tot teen vliegroest heeft?
De zijschermen zijn grotendeels opgevreten en beide kachelkanelen/kokerbalken zijn hulpbehoevend. Verder zijn de bevestigingsdelen van de achterbumper weggeroest en is de reservewielbak slecht onderaan. Het interieur is echter zonder scheuren en is altijd voorzien van originele VW beschermhoezen zowel op de deuren als op de stoelen/achterbank. De motor zit vast maar heeft slechts 45000 Km gelopen. Ik heb er geen foto van maar de oorspronkelijke kleur is iets goud/groen metallicachtigs (ik denk L412 diamantgroen). Last edited by feto : 19-08-2005 at 14:38. |
|
||||
|
||||
Dacht zo,n beetje 3000 euri, schat ik , geen foto's dan is het moeilijk te bepalen
|
||||
|
||||
Quote:
3000? Voor 4000 koop je deze rijdende ovaal! Kan het zo zonder foto's niet exact zeggen maar ik zou er niet meer als 1000 a 1250 voor geven. |
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's zijn nu te zien op: http://www.blocket.se/view/5834099....&l=0&c=1&city=0 De eerste eigenaar (een verpleegster) is volgens de verkoper nog in leven en volgens haar liet de lak al na een paar maanden op plaatsen los. Helaas kreeg ze van VW niet de auto overgespoten maar kreeg benzinegeld als "vergoeding". Dat hij dus overal roestig is ligt daaraan. Last edited by feto : 21-08-2005 at 16:15. |