|
||||
|
||||
Quote:
Als je genoeg pk hebt maakt dat niet meer uit, is dan alleen een zwak excuus voor dat je tijdens de start zat te slapen(geintje) :biggrin:
|
||||
|
||||
fiat 600 abarth toch? |
|
||||
|
||||
jep,stond vandaag op de dyno tijdens dynoday
|
||||
|
||||
is geen abhart. blokkie en bak zijn 'gewoon' luchtgekoeld VW
|
||||
|
||||
Super!!!!! Volgend jaar ook maar effe kiekn
|
|
||||
|
||||
abarth uitvoering bedoel ik
|
|
||||
|
||||
OOOW YEAAAAA........ What a great day @ Bitburg...
Geweldige dingen gezien, veel nieuwe mensen ontmoet, veel plezier gemaakt, kortom een perfect combinatie voor een lange dag in de aircooled scene :!: Deze en nog andere foto's op www.bugland.be 'Let's meet-corner - Das Drag Day Bitburg 2005 ! en op het bugland-forum staan ook een massa foto's thx to Bart (Zelensis) Enjoy the Rides... Lays Last edited by de Lays : 16-08-2005 at 20:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
En? wat perste je 2,4 eruit met de nieuwe 48'er carbs?? |
|
||||
|
||||
sorry Walter ben zelf niet naar dynoday geweest kon geen vrij meer krijgen maar wat ik zo hoor van vergelijkbare motoren zit ik ergens rond de 170 180 pk.
maar waarschijnlijk ga ik een en ander optimeren komend winter en ook de auto op dieet zetten.17 inch en turbo remmen wgen 3 keer het gewicht van kever remmen en fuchsen. michael
|
|||
|
|||
Ok, dat zou een zeeer goede waarde zijn :biggrin:
Ja, lijnen helpt heel erg bij dragracen; net zo goed eigenlijk als pk's toevoegen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||