![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() waar zal ik dat hakenkruis gaan zetten of toch op mijn voorhoofd laten tatoeren whoehahahahahahahahahha grapje ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nice
|
|
|||
|
|||
![]() thankyou
|
||||
|
||||
![]() So so, dat lijkt haast wel op een bus van iemand op dit forum, hahahahaha alleen mist er nog iets aan de zijkanten :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cool marcel! Was laatst bij k&k, dacht die gekke ernemmer komt ook nog wel ff kijken maar hoorde al van chris dat je druk was met je bus primeren.... Kruis gewoon op elke wang laten tatoeren, stoer man! Bus is gaaf zo!!!
|
|
|||
|
|||
![]() ik kom zaterdag nacht naar spa
|
||||
|
||||
![]() okee! zie je zondag op spa wel dan!
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon die bus zo laten en het kruis helemaal over je gezicht laten zetten, weer es wat anders!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: :biggrin: zeker wat anders je kruis in je gezicht :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was je gister lekker aan het cruisen? Volgens mij ben ik je gister tegengekomen toen je in De Steeg reed?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wat roze kleurtjes hier en daar..
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 15-08-2005 at 15:59. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb net een nieuwe pot roze pinstripeverf gekocht, dus misschien stiekum in spa als Marcel even niet kijkt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vette bak bas
|
|||
|
|||
![]() wow dit vind ik echt super!!!!
ik hou van primer ![]() ![]() is dit ook gewoon motip primer? |
|
|||
|
|||
![]() ja gewoon motip 16 bussen hahahaha alleen het dak nog
zaterdag eerst rocken en daarna richting spa met 4 busjes 1hiunday (hoe schrijf je dat) want jorrit zijn kever doet het niet goddamn
|
|||
|
|||
![]() die van jou neigt toch naar wit mark en mijn velgen worden rood. rose is voor mensen met ironcrosses hahahahhahahahahahaha
|
|||
|
|||
![]() Leuke bus zo, en vindt dat dak in het wit zo gek nog niet!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rose? Hips daar moet op gedronken worden, hahahahahaha |