|
||||
|
||||
motor corrado g60 in een golf 2
hey mensen
ik heb een vraag ben mij een beetje ant orienteren om mijn golf 2 om te bouwen naar g60. nu heb ik een blok gekocht van een corrado helemaal compleet met bak, kabelboom, steekassen, remmerij, enzo echt alles erbij het enige wat ik nog moet hebben is een passende intercooler en uitlaat systeem vraag 1 past het kabelschakelsysteem van een corrado zo op mij schakelpook ( stangen ) ??????????? vraag 2 is de benziene pomp van een gti 16v hetzelfde als van een g60 8v vraag 3 welke intercooler kan ik gebruiken voor de motor de bocht heb ik al wel in bezit vraag 4 hoe zit het met de uitlaat is dat hetzelde als van een 16v pl/kr vraag 5 ik heb het hele abs systeem er ook bij maar is dit moeilijk in te bouwens
|
||||
|
||||
ok niemand bekend met de ombouw ????????????????????
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 15-08-2005 at 17:29. |
|
||||
|
||||
ja thanx
is het ombouwen van stangen naar kabel veel werk of een kwestie van ie kleins aanpassen en die pomp is dat er als ie meer druk levert en de intercooler hoor vaak dat er mensen zijn die andere / grotere intercoolers gebruiken voor pk winst ofzo maar welke is daarvoor het beste en met abs dan gaat het wel lukken ben redelijk handig wat golfjes betreft
|
||||
|
||||
pomp is niet erg...
ombouw naar kabel valt ook wel mee... je moet je stangen plus schakeltoren verwijderen... 4 boutjes... en dan ombouwen naar kabel.. intercooler kan je een rallye IC nemen maar die zijn schaars en duur.. golf g60 ic word genoeg aangeboden en in prijs beter te betalen.. en abs geef je zelf al aan..als jij abs kan inbouwen is een kabelbak plaatsen een makkie
|
||||
|
||||
ok mooi bedankt voor je reacties