|
||||
|
||||
Ik las op een motorforum dat het Iron Cross voor vernieuwing staat. En aangezien een Hotrod een herboren auto is zetten ze dit symbool erop.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt ook idd...kijk ook eens bij http://www.hotrodders.com |
|
||||
|
||||
Ff een foto update
Last edited by ska1958 : 12-08-2005 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Isse goed...dat zal Spa zijn dan! Iron cross spiegels zijn vet! |
|
||||
|
||||
Quote:
waar slaat dit nu weer op????????? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is Lunatik een rapper, hij zit je te 'dissen'
maar eh, kruis of niet, die bus van je is wel supercool... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik ben ook maar een gekke fries
|
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn er al vanaf donderdag, dus ik zal je zeker tegenkomen ! En die spiegels zijn idd errug fraai http://www.volksaddiction.nl/kubel/...ors_cross_1.jpg
|
||||
|
||||
oh jee nog een leipe fries...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ohw.....ik eigenlijk een west-fries (N-H), dusse dat lijkt er iets op.... |
|
||||
|
||||
Quote:
wij vrijdag, Mary moet eerst ff werken, daarna stappen we gelijk de bus in! Vette shit die spiegels! |
|
||||
|
||||
Zo in Old Look issie beter! niet zo nadrukkelijk tenminste, mooie pinstriping eromheen en klaar! Tip voor Iron Cross Spiegels: Check de betere motorzaak.....
|
||||
|
||||
Quote:
Vond ik zelf ook, heb ze (beide kanten van de bus) net nog ' ouder ' gemaakt...zal strx nog wel ff wat plaatjes schieten Ga voor spa nog ff stripen, ook nog mijn blok eruit halen om te cleanen...gelukkig nog een weekje vakantie! |
|
||||
|
||||
wie gaan er eigenlijk allemaal naar Spa?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dan zie ik nog steeds niet wat de link tussen het logo en hotrod is. En als die er is, waar is die link dan vandaan gekomen? Strijden voor vrijheid lijkt me wat raar voor een militaristisch symbool. Het straalt eerder 'rangorde' en 'voer je orders op' uit. Het is niet voor niets populair bij fascistische types. Bij vrijheid denk ik eerder aan het 'peace' logo.
|
||||
|
||||
Quote:
'Vernieuwing' is eerlijk gezegd wel het laatste waar ik aan denk als ik een Iron Cross logo zie
|
|||
|
|||
niet zeuren over dat iron cross ik spuit er denk ik 2 swastika s op komen ze ook naar mijn bus kijken hahahahahahhahahahhahaha
|
||||
|
||||
Ik vind het zo wel mooi, ben benieuwd naar de striping!
|
|
||||
|
||||
mannen met kale hoofden
|