|
||||
|
||||
Ach jongens, als we toch altijd moeten beslissen of een meeting wel of niet geslaagd is op grond van het terrein waar het georganiseerd is, dan is er toch geen enkele meeting die ermee door kan? Hier ligt grind, daar zitten te veel kuilen, er is geen gras, er is te veel gras, er is modder, er stuift zand, man, man, man....
Het was weer hartstikke gezellig, de sfeer was weer als vanouds, en dus niet zeiken :p Ik snap soms echt niet waarom mensen verwachten dat zo'n meeting net zoiets zal zijn als overnachten op een bungalowpark. Okee, ik ben het ermee eens: de douches waren te ver weg dus was ik blij dat ik vrijdag nog had gedoucht en dat ik een goeie deo bij me had (bovendien, als het echt mooi weer was geweest had je er niemand over gehoord want dan wordt er toch in die mate met water gegooid dat je gewoon bij je tent kunt 'douchen'). Verder was het prima in orde, mijn ontbijt werd tot twee keer toe meegebracht dus ik heb er niet op hoeven wachten, de toiletten waren dichtbij en aardig schoon op elk moment van de dag. Het feest in het algemeen was beter dan vorig jaar, de muziek kon er ook al een stuk beter mee door alhoewel het nog niet helemaal toppie was (heb het natuurlijk over de zaterdag). De stripacts waren echt fantastisch, heb me doodgelachen, en tja... de auto's...daar heb ik pas weer interesse in als ik weer met mijn eigen auto rijdt dus daar ga ik me verder ook niet over uitlaten. Maar het zag er over het algemeen goed uit! Dus king of the hill, wanneer doen we een weekendje stappen in Breda?
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 10-08-2005 at 11:17. |
|
||||
|
||||
alleen jammer van het weer. ik heb de watergevechten en de rondrijdende badkuipen wel gemist.
maar het was weer enorm gezellig! eigenlijk is het gewoon ziek dat de politie de hele dag moet rondlopen en de sprint moet goedkeuren op het laatste moment. ze hadden het om 13.50 nog af kunnen keuren... maar ja, das Belgie, nog meer regels dan in Nederland lijkt het wel. ze hebben echt hun best gedaan om er weer wat moois van te maken. en dat is goed gelukt!!!!! tot volgend jaar! foto's op vwfanatics.nl en vw-speed.nl |
|
||||
|
||||
King of the hill? Moet ik me aangsproken voelen?
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk mag je je aangesproken voelen! Kan bijna met zekerheid zeggen dat je de enige Koning(s) van die heuvel was! En daarbij: King of the bbq!!! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
lol king of the grill