![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem me niet kwalijk, O alwetende, maar wat fan-tas-ties dat jij doorhebt dat al mijn "galspuwerij" bedoeld is om 50 posts te kunnen halen. Ik hoorde dat je dan een zilveren horloge mag ophalen, dus vandaar. Daarnaast slaak ik de diepste zucht die ik vermag te slaken, omdat je mijn argument (de totale non-info die hangt aan een mededeling dat iemand in een bepaalde auto heeft gereden) misbruikt voor je eigen doeleinden, nl, dat ik net zo'n zwatelaar zou zijn als menig ander mega-poster (ik schat sommigen in op een witgouden horloge met briljanten ingelegd, afgaande op hun postcount). O ja, je weet best dat het Phaeton en Touareg is, bij mij kom je niet weg met die slecht geacteerde nonchalance... zo..das alweer 51...gaat lekker...nog even en eeuwige forum-roem is mijn deel! |
|
||||
|
||||
![]() @split; AMEN!!
Als het je niet boeit waarom kijk je er dan? Als mij iets niet boeit kijk ik niet of reageer ik er niet op, wees wijs er doe dat ook. Verder; NO COMMENT! Topic kan wat mij betreft wel een slotje gebruiken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slotje? Eindelijk weer discussie! |
|
||||
|
||||
![]() okee okee dan mag hij wat mij betreft open blijven! dacht dat andere mensen zich er misschien aan stoorde.. Ik geniet er wel van! :p Ben altijd in voor discussies!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, behalve dan dat er wat platte tenen zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een heerlijke ja! ik geniet van de reacties, prachtig! |
|
||||
|
||||
![]() ahum, mooi, niet mooi
smaken verschillen helaas.. maar wat is een ratlook dan? a)een door de tand des tijds aangetast zielig hoopje overblijfselen, van wat eens een mooie(ai, gevaarlijk woord hier) glimmende automobiel moet zijn geweest? ik denk het niet: volgens mij is een echte rat: b)van buiten lauw en technisch wauw! met een dikke serieuze motor en alles wat erbij hoort maar voor een leek lijken ze allebei hetzelfde:een gebakje! maar bij een echte rat geldt: what you see is not what you get! ![]() en sommige mensen vinden dat inderdaad mooi, :o ik ook sorry... Ik vind het leuk dat ze zulke belevingen met mij willen delen op het volksforum. ook al vertel je van je rondje met een veeton, (jaja phaeton) als ik het niet wil lezen laat ik dat, ik wou ook wel een middagje sturen met die rat maar helaas.. (misschien ben ik zelfs wel een beetje jaloers, of heet dan dan afgunstig?? ![]() tuurlijk mag er wel commentaar gegeven worden positief of negatief, maar volgens mij heeft het geen zin om iemand af te branden over iets wat jou helemaal niet past of aanstaat, volgens mij lees je dan echt het verkeerde onderwerp, of zit je op het verkeerde forum, het kan zijn dat een volkswagen je echt niet boeit? maar laat mekaar toch een beetje in zijn/haar waarde... maar gelukkig voor kieft&klok gaat dit hele topic al heel lang over hun rat... die ze voornamelijk voor naamsbekendheid aangeschaft hebben... missie geslaagd! ![]() Last edited by hajee : 08-08-2005 at 22:19. |
|
||||
|
||||
![]() @hajee; staande ovatie hier in huize bob & bien! Mooier kon het niet gezegd worden!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben jij er zo eentje, "Bien"? Als ik je niet hartstochtelijk toejuich omdat jij in een auto, wat voor een dan ook, hebt gereden, moet de topic maar weer gesloten worden? NO COMMENT? COMMENT wil ik, en niet afhaken als de aard van de commentaren je niet aanstaat, gaarne. O ja, en graag een wat creatiever commentaar dan "Puf/Steun/Kreun/Niemand begrijpt me"..dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aimai, kruip ff lekker terug onder je steen. Dit slaat wel ergens op wilde je zeggen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat "tjekken"? Of je onder de steen terug bent :biggrin: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Enne, je was net te laat met het deleten van je post! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @scumbag; ik kruip niet terug in mijn stulpje maar zo te lezen vind jij dit geen reet aan, om irritaties te voorkomen dacht ik dat een slotje beter was.. Om eerlijk te zijn geniet ik van dit soort dingen, vooral als er meerdere mensen dezelfde mening hebben. Zoals evilnyntje al zei; eindelijk weer een discussie. Maar discusieer met mate.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb je post gewoon gequote. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn, ik reageer alleen maar op je wat agressieve post en dan ga je gelijk de crybaby uithangen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zonde dat je het zo voelt. Helaas had je voor deze post al meteen gedelete. En ik zoek helemaal geen kans op je aan te vallen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Begin nou niet weer! Ik delete mijn posts, en in plaats van hetzelfde te doen ga je er gewoon op door!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb niks te verbergen, jij schijbaar wel. |
|
||||
|
||||
![]() haha van de ene discssie in de andere! Wist niet dat mijn topic zo goed zou worden! :p
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zucht...Laat ook maar!