![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop een projectauto:
T2a van 1967 (model `68) origineel Nederlands, Kastenwagen (PEB Friesland) Geen papieren Wel laswerk (dak wegens imperiaal, onderkant, wielkasten) Eigenlijk is de auto te slecht om op te knappen. Er valt echter best nog wat van te maken, vooral omdat het één van de oudste T2`s in Nederland is en, op de techniek na, vrijwel helemaal compleet met alle bouwjaarspecifieke onderdelen. Ik heb al een aantal onderdelen erbij in goede staat: - 1 deur perfect, 1 in redelijke staat (one-year-only artikelen!) - achter- en motorklep - enkelpoorts motor 1600CC uit een type 3 (dus plat) - versnellingsbak van T2b (1600) - interieur is netjes (ook het stuur en de one-year-only bekleding) - vooras in goede staat Kostat? Ik zit zelf te denken aan 1000 euro. Slopen zou ik zonde vinden trouwens.. Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 09-01-2006 at 10:15. |
|
|||
|
|||
![]() wat is een kastenwagen heb je geen foto's ben daar wel nieuwsgierig naar!!!!!
![]() groetjes abigail |
|
||||
|
||||
![]() wat wij in goed nederlands een panel-van zouden noemen ;-)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oftewel een gesloten bestelwagen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Verkoop je ook onderdelen apart?
Ik ben nl geïnteresseerd in de 2L versnellingsbak... Aircooled greetz, Humby ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kun je misschien eens fotos maken? niks voor een rat projectje?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() RAT vind ik persoonlijk wat zonde van de auto: er moet vrij veel aan gelast worden, maar hij is voor de rest (laten we zeggen.. de zijkanten) nog wel strak.
Hij staat in een hoekje van de loods, net als m'n joegoslavische Kevert. Dat is behoorlijk moeilijk fotograferen, helaas. Maar voor de serieuze gegadigde is een rondleiding natuurlijk altijd mogelijk. Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 01-10-2005 at 12:27. |
|
||||
|
||||
![]() Op zich wel een leuk rat project lijkt me (zover ik kan zien)
Auto rijdt op zich wel? Wist niet dat een type3 motor op in een t2 paste.. Als ik ruimte had, had ik er wel intresse in. Zal de link even sturen naar een vriend, want die wilde misschien en bus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een type3-motor is feitelijk dezelfde als een type 1-motor, maar dan met platte koeling. DIt kun je ombouwen. Je vindt nog wel eens een 'dood' 1300 blok als plaatwerkdonor..
Jens
|
||||
|
||||
![]() Een goed bod mag ook natuurlijk
Jens
|
||||
|
||||
![]() als ik een ruimte had gehad was hij al van mij geweest denk ik, ik hou wel van een uitdaging op zijn tijd
![]() daarom even tijdelijk een kevertje erbij gekocht ![]() de bus is absoluut een leuke auto om op te knappen denk ik, misschien nog wel zeldzamer dan een spijl op dit forum ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
FOTO, FOTO, dat vertel je ons nu pas? dat is toch heel groot nieuws!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() sorry voor de off topic, maar ik heb een topicje geopend onder kevers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tot augustus volgend jaar kan hij nog in m'n loods staan ![]() Als je in de buurt bent, kun je gerust eens langs komen om te kijken of het een leuke uitdaging voor jou is! Jens
|
||||
|
||||
![]() Er komt morgen iemand langs
![]() Ben benieuwd... Jens
|
||||
|
||||
![]() isie nou al verkocht?
|