|
View Poll Results: wie heeft er interesse | |||
1 wang en welke | 1 | 25.00% | |
2 wangen links en rechts | 2 | 50.00% | |
4wangen 2 links 2 rechtse | 1 | 25.00% | |
Voters: 4. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
het gaat hier om de wangen van een recaro stoel van de zitting voor de golf 2 of corr
het gaat hier om de wangen van een recaro stoel
golf 2 en de corrado ze zijn voor de zitting dit is een interesse peiling het is nog niet zeker of ze het allemaal wel willen leveren maar als er genoeg animo is misschien wel 20 euro perstuk |
|
||||
|
||||
Ik zie nog steeds geen poll
|
|
|||
|
|||
ik ben net nieuw hier dus weet nog niet hoe alles werkt
|
|
|||
|
|||
Ik wil er 3 linker en 3 rechter.
|
|
|||
|
|||
1 melg60 3x l 3x r
|
|
||||
|
||||
Wil er 2 linker en 2 rechter
|
|
|||
|
|||
1 melg60 4x l 2x r
2 rallygolf20vt 2x l 2xr Last edited by erecer : 31-07-2005 at 13:16. |
|
|||
|
|||
Oeps ik bedoelde 4x links en 2x rechts
|
|
|||
|
|||
verbeterd
|
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
wie ze nog wil hebben kan dan op dit rekening nummer het geld storten
hey goed nieuws ik heb ze besteld en ze komen week 33 of 35 het zou wel makkellijk wezen als iedereen graag het geld al wil betalen zodat als ze binnen zijn dat ik ze metteen kan betalen met verzend kosten er bij word het aantal dat je hebt + 8,75 euro is voor binnen nederland het kan overgemaakt worden naar dit rekening nummer 307627683 IBAN NL17 RABO 0307 6276 83 BIC RABONL2U rabobank westerkoggeland aan marijn van de water even jullie forum namen er bij voor wie het is dat maakt het overzichtelijk voor mij ook even jullie adressen mailen graag gr marijn van de water Last edited by erecer : 03-08-2005 at 19:54. |
|
||||
|
||||
beetje laat, maar ik heb hem toch maar ff verplaatst naar de advertenties
|
|
||||
|
||||
ik dacht dat ik al gereageerd had maar ik heb corrado stoelenen mijn wangen worden al wat minder kan je die wangen dan zo over zetten? en het is dan alleen niet de zelfde kleur zeker??
heb zon donkere stoel met soort groene ruiten. gr frank ik hoor het wel marijn |
|
|||
|
|||
Hey Marijn ik kom ze dan wel bij je ophalen is dat goed? maak ik gewoon 120 euro over.
|
|
||||
|
||||
Doe mij er ook maar eentje...linkerkant bestuurdersstoel (instapkant)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij geld hetzelfde, zijn ze dus voor de standaard Corrado stoelen of puur en alleen voor de recaro's stoel voor de corrado ? |
|
||||
|
||||
Quote:
In de advertentie staat toch echt DUIDELIJk Recaro. |