|
||||
|
||||
Ik heb er geen woorden voor kevin, dit is zo klote gewoon... Net alles strak in de lak en........ Geef die kerel een touwtje en een hoogste boom zou je bijna zeggen... :o
|
||||
|
||||
Quote:
Scheer ze niet over één kam hoor... staat toch meeste... er zijn uitzonderingen... paar collega's van mij ook, die zijn ook heel zuinig op hun leasebak. |
|
||||
|
||||
is die kerel nou al geweest met die kolere bus van hem of ligt die nu met een tuintje op zn buik onder de golf?
|
|
||||
|
||||
DAMN !!
Das zwaaaaaaaaaaaaaar klote Suc6 met de afhandeling gozer!
|
||||
|
||||
tis en blijft een gebruiksvoorwerp, je ontkomt er niet aan. Heb exact hetzelfde meegemaakt alleen bij mij geen briefje ofzo... alleen een deukjes.
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat is ook zo, maar best lullig als dat met je net nieuw gespoten wagen gebeurd.... dat overkomt alleen kev...
|
|
||||
|
||||
Gatver, wat een ranzige klote streek en uitgerekend bij jou auto ook nog..
|
||||
|
||||
Quote:
en mij en de rest van de halve wereld.
|
||||
|
||||
Quote:
Tis goed met je
|
|
||||
|
||||
was die blauwe golf van jou?
deur glipte uit mijn hand..... en idd. t is klote .. maar zoals dennis al zegt t blijft een gebruiksvoorwerp... elk eerste krasje/deukje is zuur.. weet er alles van...
|
||||
|
||||
Ik durf een pas gespoten auto niet eens te wassen uit angst voor krasjes. Het is heel vervelend maar je kunt hem niet 24uur per dag beschermen.
Wij krijgen op werk ook mensen die voor de tweede keer in een maand voor een nieuw portierslot en radio/cd speler komen. Er zijn mensen waar voor de derde keer de complete auto is ondergekrast, ga je die weer laten spuiten? Laatst zag ik hier een Corrado die net af was en onderweg naar een van de eerste meetings op zijn dak over de snelweg ging. Je moet dat toch een beetje van je af kunnen zetten, je maakt het er voor je zelf niet makkelijker op.
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=625544 lees maar eens
|
||||
|
||||
met die parkeerplaatsen hier in nederland kun je gewoon niet voorkomen dat je nooit iets raakt, het is gewoon te klein hiero.
en idd tis zuur, en voor jou nog zuurder omdat alles net eindelijk klaars is, maar het blijft een feit dat je als je je auto in showroom staat wilt houden, dat je er op een trailer mee moet rijden, en dan nog. wel veel sterkte met de afhandeling weer.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoel ik, deze man had denk ik beter af geweest met een put in zijn achterschermen.
|
||||
|
||||
Heb die corrado bekeken in duitsland (sinsheim) op de stand van ACR. Was heel netjes, heeft veel tijd in gezeten. Zonde...
Maaruh meende dat het hier over een golf ging ofzo?> |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik relativeer dat soort dingen altijd. Je moet je niet te snel uit het veld laten slaan en zeker niet door parkeerschades!
|
||||
|
||||
relativeren,
Corrado was toch maar een plamuurbak
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens. Ik heb een half jaar op smalle parkeerplaats moeten staan totdat ik anders ruimte kreeg. Maar het is in die tijd een behoorlijke golfplaat geworden... Heel jammer. Maar zoals er al gezegd word: Het is een gebruiksvoorwerp. Even balen en weer doorgaan. Moet maar eens naar een uitdeuker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van kevin zat toch ook vol met plamuur? :P |
|
||||
|
||||
ZOveel?