|
|||
|
|||
foto's 50 jaar KG meeting
Dit weekend was het grote Karmann-Ghia evenement in Georgmarienhutte in Duitsland. Er zijn meer dan 500 deelnemers geweest. Zoiets maak je nooit meer mee.
Van die 500 waren er iets meer dan 50 uit Nederland. Ik heb de groepsfoto en enkel andere foto's op mijn site geplaatst groeten Patrick www.karmann-ghia.nl |
|
||||
|
||||
Damn, wat gaaf! Dat is zeker uniek! Echt mooi man!
|
||||
|
||||
Errug gaaf! Een Karmann-Ghia blijft toch ook een vet ding hoor!
|
|
||||
|
||||
Check ook http://www.keversite.nl/forum/viewt...7352&highlight= en binnenkort de reportage op onze site
Voorproefje
|
||||
|
||||
Ik heb vorige week in programma op ZDF al een voorproefje gezien, daar stond ook een flinke line-up van KG. En vertelde ze dat ze dit gingen doen! Ziet er supergaaf uit!
|
|
|||
|
|||
Ben er ook geweest met mijn karmann, helaas maar een dag...... Maar t was zeker heel indrukwekend!!! Echt heel stoer al die kg's bij elkaar..... Zeker om in de rondrit zoveel KG's te zien!!
|
|
||||
|
||||
daar ging dat groepje dus heen die ik vrijdag op de a1 tegenkwam in de buurt van deventer
|
|
||||
|
||||
wat is dat op de 6e rij en dan de derde van rechts??? :biggrin:
|
||||
|
||||
Toppertje
Was echt een "one in a livetime experience". Als echte Karmann fan had je dit gewoon niet mogen missen. Toch gemist...
zie mijn web-loggie voor de foto's karmannghia.web-log.nl Gerard |
|
|||
|
|||
zesde rij, derde van rechts is een braziliaanse Karmann-Ghia TC.
heel scherp opgemerkt Patrick |
|
||||
|
||||
iemand betere foto's van zo'n braziliaanse KG? nooit gezien namelijk..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iets beter
|
||||
|
||||
|