|
||||
|
||||
Foto van de VW Racing shirts van de vr6 club.
ik heb een tijdje terug voor een aantal jongens van de vr6 club via ebay wat VW racing shirts geregeld.
wij wilde die zelf nog laten borduren met het logo van onze club,en zo trots als ik ben wilde ik die hier ook even laten zien ene applaus voor onze club borduurder |
|
||||
|
||||
Dikke imitatie? Racing lijkt er niet op.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
dat et imitatie is is wel duidelijk idd,maar dat zijn alle shirts die je op meetings kan kopen of via ebay.
maar dat doet er niet veel toe,het gaat om het idee. |
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat de VR6 Club Holland een onderdeel van VW Racing was Volgens mij is dat helemaal niet waar
|
||||
|
||||
nee we zijn geen onderdeel van vw racing maar wilde graag zo'n shirt als club shirt hebben.
dus hebben wij er ons logo eronder laten borduren,was in eerste instantie de bedoeling om et op et witte schouder deel te doen maar was te hoog. ene zo veel anders vindt ik et logo nog niets eens. |
|
||||
|
||||
Het logo wat voor Racing staat verraad de boel.
|
||||
|
||||
sja daar zit idd een beetje verschil in,maar dat maakt ons niet zo veel uit.
|
|
||||
|
||||
De "R" gaf het bij mij vooral weg
|
|
||||
|
||||
Als je pech hebt kun je ook nog worden aangepakt, plagiaat.
Net als het adverteren met bepaalde CD's op internet die over VW onderdelen gaan...ze maken er werk van.
|
||||
|
||||
sja ach dat et niet mag weten we allemaal wel maar de shirts dragen we op meetings en daar lopen er velen met zo'n shirt.
ze worden ook verkocht op meetings. het is niet zo dat we deze shirts gaan verkopen via de club,ik heb puur voor een aantal leden 15 shirts besteld omdat we ze mooi vonden. daarbij een logo van de club om herkenbaar te zijn als men ze draagt op die meetings. dus jongens niet te zwaar aan tillen. |
|
||||
|
||||
ja ook dat weten we wel.
|
|
||||
|
||||
net als gti van de gti club holland,en nog velen meer die iets in een naam hebben staan.
|
|
||||
|
||||
Das toch allemaal niet zo erg, als je er maar plezier aan hebt
of ben ik verkeerd? |
|
||||
|
||||
pesies,dat is waar et ons om te doen was.
|