|
||||
|
||||
lage t2
gespot op het net. ik vind hem wel cool!
|
|
||||
|
||||
Zekers een gaaf ding!!!! Maar wat dan jammer van die achterkant...Past niet echt bij de stijl van de rest van de bus...
|
||||
|
||||
Ben ik het met BMM eens! Voor de rest; HELEMAAL OK!!!!!!
-bien duikt mp op voor pano, haha- |
|
||||
|
||||
Gaaf ding! die van mij gaat ook zo snel mogelijk op z'n gat! (of heette dat nou anders )
|
|
||||
|
||||
Quote:
op zijn K*T :p
|
||||
|
||||
Offehhh op z'n REET, natuurlijk!
|
||||
|
||||
tof!
die vooras is wel erg smal, of valt dat mee?
|
||||
|
||||
Op zijn pens is het bij ons..
|
|
|||
|
|||
Hehehh op zoek naar een T2 Hajee?? :p
Mooie bus btw.
|
|||
|
|||
Deze T2 stond een maandje geleden te koop op flat4ever.com, kan de link helaas niet zo snel terugvinden...
|
|
||||
|
||||
klopt, ding staat of stond te koop, ik vind zo'n t2a panel echt cool en exclusief
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
narrowed beam.
Frieser, let op T2 verlaag je niet zomaar even tot zover als deze ben ik inmiddels achter! Check mijn bus en realiseer je dan dat die al te laag ligt. Wil je echt laag, begin dan met dropped spindels van SlammedPanel, anders rijd je je fusees etc helemaal aan gort!
|
||||
|
||||
Quote:
klopt!téozracingcar inderdaad..heb in frankrijk vw blad gekocht;super vw magazine,stond advertentie in met internetadres. heeft apart spul staan. |
|
||||
|
||||
die wel vet
|
||||
|
||||
Vind de vooras ook iets te smal (is mijn smaak dan, he...) en die stickers achetrop...Maar verder een masterlijke boes!
|
|||
|
|||
Quote:
hajee toch ... je eerste keer in Frankrijk misschien ?? Super VW magazine bestaat sinds 1991, en ik heb alle jaargangen zo'n beetje kompleet !! Tot een jaartje of 5 geleden kocht je in Frankrijk ook een leuk (spijl)busje voor zo'n 2500 á 3000 euro, maar nu gaan de Franse prijzen al aardig richting de Engelse prijzen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat had ik her en der al even gelezen We (ik en een ex-T2 bezitter waarvan zijn T2 zwaar verlaagd was) gaan pas na de zomer hiermee bezig... eerst een vooras strak maken, foxy adjusters erop, andere springplates achter, etc.etc. maar dat duurt nog eventjes... |
|
||||
|
||||
Quote:
Das mooi werk!!! Toch wel een super vette bus, ondanks een wel erg smalle vooras!!!