![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het wordt steeds leuker : de Jetta 1 raakt meer en meer in trek
![]() Post hier je eigen Jetta 1 en andere Jetta die je ooit tegenkwam . Kick Off !!! Mijn eigen Sletta Jetta SL mag een Sletta genoemd worden : rest niet Sorry guys ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik natuurlijk niet achterblijven
![]() Mijn Jetterige Tatie: ![]() ![]() ![]() Ook leuk: mijn interieur: ![]() Things to do: - GLS striping weer plaatsen - Supersprint auspuff - EEN GOEIE ALARMINSTALLATIE NB: De foto van het interieur is genomen bij de aankoop... Zit nu zo'n mooi pookje in die heel snel door de 5 versnellingen bruist Last edited by Sponze® : 01-07-2005 at 12:34. |
|
||||
|
||||
![]() Project called Jetta (damn you, Gert! Sletta was my common name for it too!
![]() (ben druk bezig met de cabrio, dus jetta doe ik even niks aan...Als ik weer tijd en geld heb moet ie naarbeneden, en andere bandjes (smartbanden???) om deze velgen)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vet man, een groene dashboard & stuur!! Nog nooit gezien, erg mooi! |
|
||||
|
||||
![]() dit groene interieurtje is echt wel een droom,
is dit het origineel of is dit vervangen geweest??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
orriesjieneel! Gaaf he! Jammer dat het niet staat bij mijn waggie, anders had ik sponzer al lang eens heeeeel lief aangekeken :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Origineel GLS interieur... weet niet of het een extra optie is, dat groen leren dashboard en dat stuur... Vond het zelf ook nogal uniek (moest m gewoon hebben) Weet zeker dat het volledig origineel is... vorige eigenaar was een vrouw uit 1916, die gaan niet zomaar een interieur zitten aanpassen ![]() Heb zo'n interieur al wel eens gezien in het blauw, maar dan met andere (minder mooie) stoelen... stond laatst op marktplaats |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook al had je voor me gebukt! ![]() ![]() Nee hoor, interieurtje blijft van mij... Evenals de Jetta zelf! dinkie is als nieuw! Geen roest te vinden!!!! |
|
|||
|
|||
![]() voila mij GLetta
![]() blijt volledig orgineel op de motor na ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi hoor...
leren interieur??? Ook heel mooi zijn de koplampsproeiers! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
orgineel blauw skai interieur + dashboard en inderdaad de koplampsproeiers vind ik ook wel iets hebben ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een close up van die koplampsproeiers ?
Ik heb nog een setje liggen .. geen idee of het dezelfde zijn |
|
||||
|
||||
![]() Bob zijn 83'er 1500 tx jetta:
![]() Hier nog op zijn oude wielen, de ats'en: ![]() Last edited by Sabine_Bug : 01-07-2005 at 14:29. |
|
||||
|
||||
![]() mijne dan...jetta TX 1500 1983
![]() hij staat nu mooi te wezen in mn box, nu ik met de gti aan het rijen ben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo, mooi kleurtje, mooi laag en mooie bandjes! top karretje |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
GLS had toch ook als optie bruin getinte ruiten? De vader van een vriend van mij had ook zo'n GLS; groen interieur, bruin getinte ruiten en hele mooie sierringen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
TNX namens bob... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze mag niet ontbreken, wat een heerlijke jetta!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is de enigste foto die ik heb, zodra ik nog eens foto's ga nemen zal ik er eentje in close up nemen ! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Deze hebben we in w'see zien rollen, ook errug mooi!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo nu hou ik op want ik begin te kwijlen... |