|
||||
|
||||
Swans zijn inderdaad echt VETT!!!! Ik heb ook al een setje klaarliggen, ze moeten alleen nog ff vanuit Japan hierheen komen...
Maar dat komt wel goed!! Ik moet toch nog een poosje sparen voor de kever waar ze op moeten komen, dus t heeft niet echt haast.... Quote:
Ligt eraan... De 'hooded' versie (zoals Oskar aan de bestuurderskant heeft) is erg zeldzaam. Staat nu 1 set te koop voor us$2000. De niet-hooded zijn rond de us$750 te krijgen, soms nog wel minder. Ongeveer een maand geleden ging er nog een set weg (show condition) voor $475. Je moet dus ook een beetje geluk hebben
Gr. Kai '58 143 Last edited by kai+mirjam : 23-06-2005 at 15:18. |
|
||||
|
||||
Voor wat voor 'n brikkie ben je aan 't sparen kai? Brilletje/Ovaaltje?
Of toch iets jongers met pijltjes of kleine ruiten? |
|
||||
|
||||
Paar weken geleden ging er eentje op de engelse Ebay weg voor net iets meer dan 10 pond. Niemand was het opgevallen dat ie er stond en er was iemand gelukkig genoeg om het wel te zien. Ze hoeven helemaal geen honderden euro's te kosten. Je moet gewoon geluk hebben.
Ik heb overigens wel albert wannabee spiegels te koop. Zijn van Hagus en zijn verstelbaar door middel van een telescooparm. Als je die op dezelfde plek zet als waar de alberts horen, staat het erg wijs. Ik heb nu een setje gebruikte, maar verwacht van de week een aantal NOS setjes te hebben. Bij interesse niet het hele topic vervuilen, maar gewoon ff een pm sturen. En voor een rechter hooded albert sta ik misschien wel een nier af. Edit: Ik vond een foto van een zelfde spiegel die ik een poosje terug aan een amerikaan heb verkocht. De auto (43-er bril) waar de spiegel opkomt wordt 100% zeker een HotVW's feature. Deze was licht gebruikt, maar nog erg mooi. De set die ik nu heb is niet zo mooi, maar na een poestbeurt komen ze een heel eind. Last edited by Oskar : 23-06-2005 at 15:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
tof. ga ik er wel een zoeken voor je, staat leuk zo'n nier voor in de vitrine
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, misschien lust je vis 'm wel. |
|
||||
|
||||
Heren heren, tis hier geen 'Albert'-topic :p
Haha, wel leuk om te lezen wat voor prijzen er in de wereld rondgaan, en dan vind je ze op de regiomeet Fryslân Nog meer goed nieuws, bestelling van CSP is onderweg, dus kan m'n ruitenwissermotor ook gaan ombouwen strax!! Ook heb ik een keuringsdatum afgesproken met de RDW, dan heb ik een doel en moetie ook echt wel klaar zijn! Duimen dus Quote:
HAP, ik weet het Speciaal voor Split de foto's van de dag erna moest toch op me nieuwe keuken wachten :p
|
||||
|
||||
Quote:
Wel verlaagd, niet een versmalde as eronder. DE originele wordt verstelbaar, misschien dat ik nog es een versmalde op de kop tik! Rijdend naar Spa is nog steeds het doel, moet ook kunnen, maar wil eerst ook wel es een paar km in dat ding rijden
|
|||
|
|||
Hoi Gerk,
Op jouw aanraden deze site gevonden. Gelijk een advertentie geplaatst voor een 55er ovaaltje Nu maar hopen dat je ride klaar en gekeurt is voor je vakantie. Cheers, Erwin Thijssen, Zweden |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Erwin, leuk dat jeje ook hebt aangemeld! Had de 55-er al gezien, hoop dat het wat oplevert! Zoals je ziet, groot verslag hier , ben druk bezig het ding de weg op te krijgen. Edit, Michel is er druk mee nu ff! Suc6 hier, je zult je hier wel vermaken! Groet, Gerk.
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag allemaal van die kleine dingen gedaan waar je uiteindelijk weinig van ziet,
maar wel degelijk profijt van hebt Al met al weer enkele punten op het lijstje kunnen doorhalen, das altijd goed! Vorige week ook (eindelijk) de bestelling van CSP binnen waar ik erg blij mee was natuurlijk: de 12v ruitenwissermotor conversie. Erg mooie oplossing zodat de '6v-wissermotor' blijft zitten, maar het binnenwerk 12v wordt. Meteen slopen die zooi dus, en in een poep en een scheet was het alweer klaar Check:
|
||||
|
||||
seht gut aus!
|
||||
|
||||
Lekker bezig, Mr. Beetlefreak! Heb je je as al verstelbaar gemaakt?
|
||||
|
||||
goed gedaan jochie, nog een paar poepen en scheten (???) en de hele kever rijdt weer. Als je hulp nodig heb met de as monteren roep je maar.
|
||||
|
||||
Sinds donderdag erg druk met de auto geweest en dat had vandaag gelukkig resultaat!!
De eerste kilometer is er weer in gereden!! Blokje loopt superfijn, alle lichten doen het (very special thnx to JW en Split52!!) en het blokje loopt erg goed. Helaas is de remmerij de dwarsligger momenteel, een hele tijd aan het ontluchten geweest maar de druk komt maar niet. Morgen es bij een garage kijken of ze er nog wat een kunnen veranderen. Verder morgen achterkleppie erop en de afwerking voltooien... Afspraak bij de RDW staat, ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen!! Hier nog wat pix, click for fullsize
|
||||
|
||||
Ziet er super uit Friekje!! Goed bezig, waneer ga ik hem te zien krijgen, lukt het nog om hem voor een ACN dit jaar klaar te krijgen?!? Zou kewl zijn...
|
||||
|
||||
geen update gerk?
|
||||
|
||||
Quote:
Jij een updeet seun Eindelijk legaal de weg op!!!! Heb de platen erop zitten en ben al druk aant toeren geweest. Maandag en dinsdag lokale sleutelavonden gehad met succes!! Ik cruise inmiddels ook rond met een stukje muziek erin, de Beach Boys kunnen zich maar klaarmaken Vanavond verder, zal ff naar Tzab Hoe het lijkt:
|
||||
|
||||
leuke foto gerk . En mooie auto natuurlijk
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
Mooie foto, trouwens. Spiegeltjes staan er goed op.
|
||||
|
||||
Heel wijs!!!