Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 22-06-2005, 07:47
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,049
Default

Quote:
Originally Posted by Golf1_1980
kijk de veerpoothouders zou ik zowiezo wel vast laten lassen,maar het doorlassen van de carroserie,wat moet ik me hierbij eingelijk voorstellen.
waar word de auto in hemelsnaam doorgelast,op welke punten dan wel.


Eigenlijk op alle punten die relatief zwaar belast worden, dus vooral de veerpoten, dorpels, versnellingsbak tunnel, a-stijl, bumperkokers voor (daar waar je de bumpers in vast zet) op dat soort plekken, het mooiste is als je het gelijk combineert met een kooi (en die er ook in vast last ipv bout, maar dat mag geloof ik niet voor de apk)
Reply With Quote
  #22  
Old 22-06-2005, 07:49
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,049
Default

Quote:
Originally Posted by franklincabrio'79
jah maar een lange las is stukken mooier en dat maakt qua gewicht nauwelijks iets uit hoor.


ja maar als je echt je hele auto doorlast zal je je toch verbazen hoe snel de kilo's erbij komen...
Reply With Quote
  #23  
Old 22-06-2005, 12:40
Franklin's Avatar
Franklin Franklin is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 670
Default

mijn broer is bezig met de restauratie van een karmann ghia en uiteraard een body off resto, en op dit moment heeft hij alles dichtgelast om het vervolgens vlak te slijpen, netter als dit heb ik nog nooooit gezien, de hele bedom is zo strak, hij is nu bezig met de porsche remmen rondom, heeft trouwens ook achter porsche ophanging zodat de wieltjes niet keverschuin staan. maar weer on topic: met die kilo's is het best belangrijk als je in de racerij zit maar als de verhouding stevigheid en gewicht goed is , ik bedoel win je genoeg extra stevigheid tegenover het extra bijkomende gewicht. voor een show auto maakt het niks uit dat gewicht, die heft geen snelheid prestatie te leveren.
Reply With Quote
  #24  
Old 22-06-2005, 13:48
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,049
Default

ja okej das waar, maar ik ben altijd van hoe minder gewicht hoe beter
Reply With Quote
  #25  
Old 22-06-2005, 17:10
Franklin's Avatar
Franklin Franklin is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 670
Default

heb je je bekleding er ook al uitgetrokken, en zit je op een omgedraaid bierkratje dan? haha
Reply With Quote
  #26  
Old 23-06-2005, 07:57
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,049
Default

Quote:
Originally Posted by franklincabrio'79
heb je je bekleding er ook al uitgetrokken, en zit je op een omgedraaid bierkratje dan? haha


precies! en de ramen zijn er ook uit, toch nergens voor nodig, bril op tegen de vliegen en rijden maar
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum