#21
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk op alle punten die relatief zwaar belast worden, dus vooral de veerpoten, dorpels, versnellingsbak tunnel, a-stijl, bumperkokers voor (daar waar je de bumpers in vast zet) op dat soort plekken, het mooiste is als je het gelijk combineert met een kooi (en die er ook in vast last ipv bout, maar dat mag geloof ik niet voor de apk) |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar als je echt je hele auto doorlast zal je je toch verbazen hoe snel de kilo's erbij komen... |
#23
|
||||
|
||||
mijn broer is bezig met de restauratie van een karmann ghia en uiteraard een body off resto, en op dit moment heeft hij alles dichtgelast om het vervolgens vlak te slijpen, netter als dit heb ik nog nooooit gezien, de hele bedom is zo strak, hij is nu bezig met de porsche remmen rondom, heeft trouwens ook achter porsche ophanging zodat de wieltjes niet keverschuin staan. maar weer on topic: met die kilo's is het best belangrijk als je in de racerij zit maar als de verhouding stevigheid en gewicht goed is , ik bedoel win je genoeg extra stevigheid tegenover het extra bijkomende gewicht. voor een show auto maakt het niks uit dat gewicht, die heft geen snelheid prestatie te leveren.
|
#24
|
||||
|
||||
ja okej das waar, maar ik ben altijd van hoe minder gewicht hoe beter
|
#25
|
||||
|
||||
heb je je bekleding er ook al uitgetrokken, en zit je op een omgedraaid bierkratje dan? haha
|
#26
|
||||
|
||||
Quote:
precies! en de ramen zijn er ook uit, toch nergens voor nodig, bril op tegen de vliegen en rijden maar |