|
||||
|
||||
allemaal mindere berichten nog ff aan het eind van het weekend, iedereen succes.
En iedereen gewoon weer in alle gezondheid naar Spa ( + alle auto's) Kijken of je ook Spa kampioen hek springen kan worden,.
|
||||
|
||||
Quote:
Ter?ng....ben j lekker mee.....zat je vast op te wachten na zo'n weekend, zo'n trip en nog es de hitte
|
||||
|
||||
Quote:
Wat dacht je toen jullie de klap hoorde ? WATSKEBURT
|
||||
|
||||
:biggrin: WATSKEBURT hahahaaa.
hey hans je bent er maar lekker mee jongen! groetjes en sterkte daar! WATSKEBURT Kai?hahahaaa lekkah mijn ovaal ligt vol bier!,maar dat kun je nog beter hebben als cola bah bah. ach kan mirjam ook weer is wat aan de kever klussen. dat wou ze toch zo graag? :biggrin: :biggrin: :biggrin: denk dat ik klappen ga krijgen :p
|
||||
|
||||
Ik had op de terug weg alleen de me achterbank onder de gesmolten ijs zat, die had ik zaterdag gehad om me Breezer weer wat kouder te laten worden. De breezer waren er wel uit gehaald. alleen waren de ijsjes in een vloeibare vorm achter gebleven. Verder nog de tankdop vergeten er terug op te zetten. :o had hem nog wel zo mooi vol getankt. rook lekker. ik had tim ook 15 minuten een rookverbod opgelegd
verder weinig problemen meegemaakt.
|
||||
|
||||
mischien lees ik er overheen maar wat is er dan precies gebeurd met sven?
|
|
||||
|
||||
enkel gebroken. wilde over een hek springen maar bleef hangen... daarna nog doorgelopen naar de tent... en toen 's ochtends naar het ziekenhuis... maar wil je het exacte verhaal ask oskar!
|
|
||||
|
||||
Sven dacht ff over een hekje te springen. het meeste van het lichaam ging er in een keer overheen. maar zijn voet bleef aan de andere kant steken. zodoende zijn enkel op 2 plaatsen gebroken.
|
||||
|
||||
Leuke foto's jongens... echt een mooi sfeerbeeld dat er gegeven word over deze topdag !!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
zijn enkel ????? dat is zijn onder arm wat je ziet......??
|
||||
|
||||
het ging ff om het idee. dit is ff het eerst wat Google me bracht :p
|
||||
|
||||
aha vandaar... Gaat het verder wel goed met m...??
en wens m maar veel beterschap... GR. michiel
|
||||
|
||||
Bterschap Sven!
Tering he, kan zo'n mooi weekend toch even snel veranderen!
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan gozer! Jij ook nog bedankt! Quote:
Aardig gek! Kreeg je het nog een beetje van de hemelbekleding af? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zover ik weet gaat het goed met Schwei....eeeh Sven Gisteren naar het ziekenhuis geweest, maar zijn enkel was nu te dik om te opereren............... Volgens laatste berichten (10 min. geleden) gaat hij volgende week maandag het ziekenhuis in. Nog even "watskeburt": Sven wilde over het dranghek (ong. 1.20m hoog) heen springen dat bij ons voor de ingang van de camping stond Hij haalde het bij lange na niet , en sprong met 1 been door het hek....... Door de vaart viel hij met hek en al naar voren, terwijl zijn rechterbeen al aan de andere kant van het hek was. De rest daar kan je je wel een voorstelling van maken denk ik :frown:
|
||||
|
||||
Was dat toen jullie de kruiwagen van de buurman bij hadden ?
|
|
||||
|
||||
finally.....Budel 2005 pics :D
Bij deze mijn bijdrage aan budel 2005 foto's !!
Was echt een zeer geslaagd weekend, dus ik wil bij deze iedereen bedanken voor de gezelligheid en hulp bij het op- en afbouwen ! Volgend jaar zekerrrrrr weer !! Hier wat opwarmertjes (alsof het nog niet warm genoeg is de rest op www.volksaddiction.nl Line up voor de tent: Nice 181: Dope beat Urwin: Dollyyyyyyy: Stoere wallpaper ! Pim, Johnny en onze meesterkok: Nice rides Onze "bikkel":
|
||||
|
||||
aardige pic's le! wtf zelfde foto's als urwin. :biggrin:
weekend was zeker dope! iedereen bedankt mijn foto's staan op www.aircooled.nl ennuhh erwin hoest nu met je koppie?
|
||||
|
||||
nou sven beterschap en denk dat ik volgend jaar maar weer eens heen moet.
vette fotos hoor |
|
||||
|
||||
Nice pics marty !!!
Ennuh, Hoest met je koppie Urwin ? De vellen hangen nog aan m'n dakgoot volgens mij :o