#481
|
||||
|
||||
Ik zie het ja.. maar het zal idd sws veel hitte schelen.
En wat denk jij qua wrappen? zou dat wat blijven zitten op een flexibel deel? En anders ook in 2 delen wrappen misschien.. |
#482
|
||||
|
||||
En hier trouwens nog een filmpje van het starten, 1e keer met uitlaat compleet eronder.
|
#483
|
||||
|
||||
Quote:
Als je ziet hoeveel een Flex koppeling echt 'beweegt' tijdens het rijden valt dat eigenlijk reuze mee. Ik denk dat het prima te wrappen is, zolang je hem maar niet té strak pakt! Die stukken wrap glijden echt niet van elkaar af Eventueel een turbo blanket nog een idee? |
#484
|
||||
|
||||
Quote:
Turbo blanket idd nog wel een goed idee ja, en misschien maak ik zelf nog in de bend module op mn werk een plaat / schild die de warmte nog wat kan weren. |
#485
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben op moment bezig een K-jetronic in een Jetta mk1 te bouwen waar een 1.5JB in lag. Ik had gelezen dat ze inderdaad het D+ signaal gebruiken als een soort veiligheid zodat de pomp niet doordraait als de auto uitgevallen is. Ik heb nu een universele pomp die ik wil aansturen met de originele aansturing van de pomp. ik spit even verder, bedankt in ieder geval voor je reply Groetnis ! |
#486
|
||||
|
||||
Vandaag niets bijzonders te doen dus even met de koppeling aan de slag om die hydraulisch te maken.
Oud stuk uit een golf1 erbij, kan ik t hele spul op maat maken en dan zo in mn eigen auto zetten. |
#487
|
||||
|
||||
Nice
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#488
|
||||
|
||||
Ff een sfeerplaatje......
Een 1e testrit komt steeds dichterbij... |
#489
|
||||
|
||||
Mooie setup zo met al dat zwart!
__________________
|
#490
|
||||
|
||||
Super netjes!
__________________
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" |
#491
|
||||
|
||||
Heel mooi!!
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#492
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
Vind het zelf ook mooi icm zwart. Dit was bij de 16v ook al zo, maar bij dit blok kan t eigenlijk ook niet anders. Dit weekend proberen of ik de koppeling werkend kan krijgen; |
#493
|
||||
|
||||
Gister nog tegen een klein probleem aangelopen met monteren van de dynamosteun. De tfsi steun met multiriem spanner komt echt 1 of 2mm vrij van de kokerbalk en dat is me te weinig. Even kijken of we hier een andere oplossing voor kunnen vinden.
Plaatje bij praatje; |
#494
|
||||
|
||||
Spul van een 1.8t geregeld. Dynamo steun wisselen en de bijbehorende spanner van de 20vt monteren. Pak je zo weer 1-1,5cm mee.
|
#495
|
|||
|
|||
super project om te volgen! tot in elk detail. |
#496
|
|||
|
|||
Wel goed checken dat de riem goed in-lijn staat! anders vreet de rand van de dynamo poelie je riem op, of loopt ie er af!
|
#497
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga het sws nog wel checken ja. Heb een contact in UK via FB die heeft het ook zo omdat hij gebruik maakt van stuurbekrachtiging en een mk4 bracket helemaal onderaan een beugel heeft om een pomp op te zetten. Een 2.0 tsi of tfsi heeft die extra beugel niet. En hij kwam er toen achter dat de spanner ook een stuk verder van de balk af zit dan die van de TFSI. Dus het zou goed moeten komen zo. |
#498
|
||||
|
||||
Laten we eerlijk zijn, dit zijn toch wel de details die de kwaliteit van een project bepalen. Mooie oplossing zo
__________________
|
#499
|
|||
|
|||
Wat een mooi project
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#500
|
|||
|
|||
Super als je die kennis hebt.
Zomaar even een oplossing uit de mouw schudden
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily Bmw 335i coupe=>>sold Golf gti 1600 82' =>>sold Audi RS Q3 2021 Golf gti 1800 82´ |