|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: bedoel het precies zoals ik het zeg, je luistert altijd erg goed :biggrin: Baseknot ook :biggrin: ik zei geen m3 spiegels en TADA m3 spiegels verkocht! :p |
|
|||
|
|||
Quote:
Dash is nu bijna klaar, auto is een weekend weg geweest want de van elektronika klopte wat dingen niet. ( valo trading heeft het klusje geklaard ). Last edited by mellowyellow20VT : 19-06-2005 at 21:37. |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je mk-2,echt bijzonder mooi!
Daar zullen een hoop nekken op verdraaid worden |
|
|||
|
|||
Quote:
hahahahaha ik hoop het, anders is alle moeite voor niets geweest. |
|
||||
|
||||
Strakke bak hoor!!!
|
||||
|
||||
goed bezig.. mooiuhr auto vind persoonlijk alleen dat er even eem booskijker op moet
en best jammer van de bumper dat hij zo vervormt is |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de bumper gister nog eens bekeken, weet niet wat er met de foto aan de hand is maar kon niets raars zien, maar klopt op de foto ziet er er raar uit. Zo heb gister nieuw programma erin gezet en merk dat er nu power in zit. heb alleen 2 bougies die niet meer zo willen, dus morgen ff 4 nieuwe halen ( zijn alleen zo duur die krengen ) |
|
||||
|
||||
Wanneer gaan we je bakkie nou eens in het echt zien???
Ik hoor veel verhalen maar die zijn meer negatief dan positief???(motor stuk enz enz) Wanneer is je eerste grote meeting?? en wel rijden HE!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
VW club zuid limburg meeting. PS. ben wel benieuwd naar die enz. enz. klopt motor is 5 dagen kapot geweest, 3 kleppen krom. maar de rest is er met de auto niets mis geweest. Last edited by mellowyellow20VT : 19-06-2005 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
niet omdat jij dat zei maar omdat er nog zoveel werk aan zat dat ik het niet de moeite waard vond dussss'........ |
|
||||
|
||||
Blijft een superwagen,de kleur van een volvo T5R+nog iets.Die van mij komt ook bij volvo vandaan Safran Pearl.
Hier nog een mooi plaatje vanje wagen (lichtevoorde) |
|
||||
|
||||
Zeer mooie wagen...
Maar het lijkt me mooier als je dat kapje bij je spiegel gewoon weer zwart maakt Dat breekt het een beetje
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is er op 14 augustus 2005 ook nog een leuke meeting? Ergens in Leiden geloof ik...
|
||||
|
||||
whaha
|
|
|||
|
|||
Ziet er dik uit hoor! Ben alleen niet echt een fan van je spiegels.(Ik mag zelf eigenlijk niet veel zeggen over spiegels ) Hoop em snel in het echt te bewonderen.
|
|
|||
|
|||
spiegels zijn er nu dus af :biggrin: zitten nu kapjes op. Zal alleen tijdens het rijden er 1 spiegel op zetten. op meetings gaat ie er dan weer af. Zit er best strak uit zonder spiegels. Moet nog ff een foto maken.
|
|
|||
|
|||
Even het hele project toegevoegd
|
|
|||
|
|||
Dure bougies? je moet gewoon goedkope ngk's nemen bv BCP8ES en dan in een paar verschillende hittegraden nemen. Doet iedereen, idioot veel geld uitgeven voor bougies met speciale elektrodes is zonde.
(PS: ik heb eens hele dure HKS bougies van iemand geleend omdat ik geen goede bougies had op dat moment van zo'n 160 euro per vier en die vielen uit elkaar toen ik de turbodruk opschroefde.....) JD etc gebruiken ook gewoon de cheap ngk's.
|
|||
|
|||
Herstel: bcpr9es moet een goede zijn, ongeveer 15 euro de 4.
|
|||
|
|||
Zal het in mijn achterhoofd houden. Voor als ik weer nieuwe bougies nodig heb.
|