|
||||
|
||||
Removed
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 25-09-2020 at 10:15. |
|
||||
|
||||
Haha goed doel, als de regering je oldtimer dan al niet de nek om heeft gedraaid, onbetrouwbare overheid
Ik ben nu ook 37 maar hoop hem toch echt in het voorjaar op de weg te hebben. Succes
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik nog niet, maar zit er vast wel aan te komen. Ombouwen naar elektrisch kan altijd nog.
|
||||
|
||||
Lekker hoor !! Dat word een puike Mk1 Levis. Heerlijke wielen ook.
|
||||
|
||||
ziet er heel erg lekker uit met de wielen zo, jammer dat er bij de lasser weinig vorderingen zijn gemaakt..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Zolang het maar naar je zin wordt!
|
||||
|
||||
Removed
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 25-09-2020 at 10:16. |
|
||||
|
||||
Nice !!
|
||||
|
||||
Supper!!
|
|
|||
|
|||
Strak werk hoor!
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor. Heb je de fusees voor zwart gespoten, gecoat of ook gegalvaniseerd?
edit, gevonden.. Quote:
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 21-11-2019 at 12:38. |
|
||||
|
||||
Niet mijn auto maar van mijn Buurman/maat waar we aan Werken
|
|||
|
|||
Dat ziet er super uit!
|
||||
|
||||
Niet normaal eigenlijk
Wat ben je eigenlijk nu met je eigen project aan het doen? Zag een hoop onderdelen op FB voorbij komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
even wat onderdelen uitgezocht die ik dubbel had en wisselgeld van maken. Deze week komt de spuiter en plaatwerker kijken voor poging 2
|
||||
|
||||
Originele vulpijp verkregen via Ebay en aangepast met een mooi koppelingetje en laten poedercoaten.
Beugel gemaakt voor brandstoffilter om zo te monteren op een paar originele bouten van de carrosserie. Toch maar nieuwe naven erin geperst inclusief 5x100 steek door Bertil erin laten maken. Setje motorsteunen van Epytec en rubbers erin geperst. Hier was ik niet helemaal over te spreken. En als laatste allerlei plaatjes laten lasersnijden om de motorruimte te cleanen
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 29-09-2020 at 13:26. |
|
|||
|
|||
Net je topic eens doorgenomen, de golf 1 met kleine achterlichten blijft toch wel de mooiste hoor...!
Prachtig werk.
|
||||
|
||||
kleine update:
Originele GTI tank gekocht, laten stralen en poedercoaten, vlotter erbij van een GTI. Binnenkort komt er eindelijk een grote update betreft de carrosserie.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 09-03-2020 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Begon me te vervelen en kwam deze golf tegen op internet op een klein stukje rijden.
Wat was deze auto "mishandeld", foto's spreken voor zich. Onder het tapijt was het kleddernat, de schimmel zat overal. Ondanks dit is het een super nette basis, met nauwelijks roest. Grote beurt, interieur gereinigt, lak gepoetst, nieuwe schroefset, nieuwe uitlaat, etc. De spatborden waren verroest en niet netjes meer, dus deze tweede hands geregeld en laat ik spuiten. Dan is de auto klaar, dus mocht iemand interesse, hebben let me know.
|
||||
|
||||
Ik zag hem op IG voorbij komen !
Leuk dat je deze gered hebt. En een nette auto straks als hij klaar is.