|
||||
|
||||
ik zou voor de ats kiezen
klein wieltje en plat tegen de grond, meer moet da ni zijn |
|
||||
|
||||
ATS it is!!!!
And it stays!!!! Pics are coming up!!! SUpermooi gezicht vind ik zelf Dikke 10 voor alle reacties! Bedankt... Ben echt heel blij Special thanks: - Goldfinger (m'n zwager die voornamelijk alle technische dingen heeft uitgevoerd) - Appie de spuiter (Klasse spuitwerk) - Meulman MK1tuning (voor suggesties over toekomstige opfokpraktijken :p) - MK1Kikker (m'n zussie (met '75er swallowtail) voor t onderkomen en dergelijke) - Opa CabbieHenkie (Kleine kluspraktijkjes) - Forum-members (velgensuggesties en goeie reacties ) NB: De ATS'en laat ik komende winter geheel professioneel opknappen... Heb er nu niet (meer) de centen voor en t is geen echte doorn in mn oog Last edited by Sponze® : 15-06-2005 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Bij deze de foto's
Foto's zijn niet mooi omdat
de zon er te vel op scheen Maar schept n goed beeld... De Jetta is nog niet helemaal af (sportuitlaat en GLS-striping), maar hier alvast iets: Hoffe ihr gefällt's :biggrin: Zal binnenkort ff een site maken met onze projectjes, en het onstaan en zo Nog 1 vraagje: oranje of witte knippers? |
|
||||
|
||||
sponsje.... dit is super!!
|
||||
|
||||
Quote:
duhuh :p |
|
|||
|
|||
oranje knippers is niks mis mee! staat goed iig...
atsjes ook joh! meer moet dat niet zijn! |
|
||||
|
||||
oranje knippers staan wel, iemand die er even witte in photoshopt?
gewoon om even het verschil te zien je kan niet bij elke kleur witte knippers zetten e
|
||||
|
||||
k zou zeggen oranje laten zitten, lekker ori maar voor ik een definitief antwoord geef wil ik ook wel is ff zien wat het zegt met witte
|
||||
|
||||
zal binnenkort es ff fotosoepen...
eerst ff goeie foto's maken... moin moin |
|
||||
|
||||
oranje of wit? (Photoshop)
Dus oranje of wit? |
|
||||
|
||||
Zeker voor de witte exemplaren gaan.
Staan wat strakker vind ik |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een setje haf gepolijste 14" pirelli's voor je! Knappe bak trouwens! Die is zeker Trunk-Society waardig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dankjewel Maar pirelli's worden t niet hoor Misschien ooit eens de 15" testen, maar deze ATS staan in mijn ogen gewoon über!!!! Heb trouwens de society stickers niet geplakt... Ben ik nog niet helemaal over uit :o Ben de 1 van 2 van ons clubje met een trunk... |
|
||||
|
||||
Quote:
wat vraag je hiervoor??
|
|||
|
|||
oranje knippers!
@froggy, je kunt ook pb'en hoor! |
|
||||
|
||||
Witte knippers. En daarna niets meer aan doen!
|
||||
|
||||
Sponze,
Uiteraard WITTE knippers erin, en dan ff zo'n amerikaans stadslichtje erin maken !!!!!!!!! Die ATS'en zijn echt helemaal TOP !!!!!!!!!!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
witte knippers, geeft een stuk meer uitstraling aan de jetta
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel... Daarna dan altijd nog een supersprint (in bestelling) en de GLS-stripings Denk dat ik witte neem, maar weet t nog niet zeker... Overtuig me es... |
|
||||
|
||||
ik zou zeker voor de witte gaan
staan er echt super in |